Poster: djmamoIs nu Versuz bestaat nu 7 jaar.
Ik heb de Atmoz in Hasselt ook nog niet gehoord (is er ook niet meer) maar dat was ook een gave tent (10 jaar geleden)
Poster: Tekhead
Is nu Versuz bestaat nu 7 jaar.@crossover: King in Antwerpen ? Zegt me niks die naam, en ik ben Antwerpenaar.
Poster: zaloPoster: Tekhead
Is nu Versuz bestaat nu 7 jaar.@crossover: King in Antwerpen ? Zegt me niks die naam, en ik ben Antwerpenaar.Atmoz is nooit een echt club geweest. Atmoz is een partyconcept!
volgens mij was er vroeger hier int dorp een discotheek da atmoz noemde :p en daar kwamen grote namen spelen, dacht mij zelfs te herinneren dan yves de ruyter er de resident was :p maar das ver voor menne tijd :d
Poster: Jorrit
Bloomingdale ook nog niet langs zien komen... Misschien niet legendarisch, maar de setting daar is wat mij betreft nauwelijks te overtreffen!
Poster: rzenith
Heeft er hier iemand ooit naar zilion geweest in antwerpen?
Poster: tek-zotic'T is Kozzmozz tek
twas dan mss Kosmoz :d, ja kzegget twas va voor mijnen tijd ze en tis in sint lenaarts :p
maar ik kan er niks meer over vinden op internet ( nja internet bestond toen nog ni voor de normale mens ook :d ) maar het eindigde op OZ :d ben ik bijna zeker van :d en dat yves deruyter er resident was dacht ik mij ook te herrineren ( of mss was ie er af en toe gast :p )
Poster: Tekhead
Is nu Versuz bestaat nu 7 jaar.@crossover: King in Antwerpen ? Zegt me niks die naam, en ik ben Antwerpenaar.
Poster: cross-overPoster: Tekhead
Ha, tekhead, je moet dan wel een stuk terug in de tijd, begin jaren 70.....,Ja, ik weet wat je bedoelt, dat was de PopKing in de Anneesenstraat, een voortstrevende discotheek, met een ronddraaiende toog en botsauto's in de kelder, kwam ik bijna elke zaterdagavond. Anneesenstraat, dat was destijds een leuke straat met vele discotheken, zoals PopKing, Hollywood, The President,Queensclub, Funk You enz... Deze straat is al jaren dood, door de vele krapuleuze en malafide Albanezen en ander crapuul, jammer.