Poster: tom-j
waar het geluid ook goed is in de Mezz in breda! dat klinkt echt zo zuiver:d! alleen jammer dat het zo klein is......
Poster: bartezzz
haha aaaigt een haarlemmer!maja wel eens binnen geweest op een goeie avond? dan vind je het zeker vet.ps. misschien een keertje draaien als je toch ook in haarlem woont?
Poster: nils7
De apres skihut, Rotterdam (wie is er niet geweest?)
Poster: TomazosPoster: bartezzz
haha aaaigt een haarlemmer!maja wel eens binnen geweest op een goeie avond? dan vind je het zeker vet.ps. misschien een keertje draaien als je toch ook in haarlem woont?
draai je door de weeks of alleen in het weekend?naja door de weeks gewoon heel veel thuis oefenen en in het weekend soms in een club of zo.
Poster: Jori
ik hoor hele goede verhalen over Kerkplein hier in Breda! is 18 plus dus duurt nog even voor ik dat zelf kan checken!
Poster: bartezzz
Poster: tek-zotic
The Site en niets zal dat ooit overtreffen
Poster: Kessler
Zalinaz in Etten-Leuk, mooi licht, dikke bass.. alleen wel schelle hoge tonen..
Oscars in Raamsdonksveer (vroeger Sandokan!) Is nu wel een van mijn favorieten.
Poster: Tekhead
Ik denk dat jij nog jong bent he ? Heel leuke tent the site, maar legendarisch ? neen, daar is meer voor nodig.Ik heb hier nog niet echt veel legendarische clubs zien noemen, maar dat lijkt me logisch, als ik de gemiddelde leeftijd zie van de leden hier.
Poster: zalo
NOXX en Versuz