OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ga binnenkort verhuizen van mijn ouderlijk huis naar een kleiner appartement. Op dit appartementje gaat weinig plaats zijn om de Denons te plaatsen. Ik heb tevens nog een kleine dubbele cd-speler ter beschikking. Ik ga deze houden om mijn hobby nog uit te kunnen oefenen. Wanneer ik mijn cd-spelers verkoop heb ik geld ter beschikking om meubilair e.d. te kopen voor het appartement.
idd, de prijzen staan zeer zeer laag van dat model, 700 is ook een max bod, onder voorbehoud, heb ook op een ander zoekertje geboden waar ze 600 voor 2 zijn...
Nja zeer vaak voorkomend probleem.. mensen die hun spullen te koop zetten en zich dan baseren op de prijs die ze betaald hebben enkele jaren terug.. ipv eerst eens te kijken hoeveel die spullen nu nog kosten.. ksnap wel dat we allemaal zoveel mogelijk terug willen krijgen maar het moet dan wel realistisch blijven
in de winkel nu 450.. ik ben er al een tijdje naar aan het zoeken en ook een belgische winkel gevonden die ze me aan 450 het stuk kan leveren.. voor een perfecte 2dehands set lijkt de prijs me rond de 700-800 te zitten,
voor een set die al 3 jaar oud is, kapotte klemmetjes heeft, dikke krets erop, en op verplaatsing geweest is zoals deze dus een pak lager..
User edit by Weske1 on 13-04-2009 @ 17:34:29 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.955 days. Post CommentThat would be 198.5 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...