Hee Ik heb jullie hnulp hard nodig!!!! Ik moet vrijdag een feest draaien voor een basisschool van de groepen 6 7 en 8 ik heb nog nooit voor deze leeftijds groep gedraaid. wat voor muziek moet ik draaie? dankje jullie wel alsvast. daaaaaareacties graag(A)
Laat je house platen maar thuis staan en vergeet je vette mixtechnieken en geweldige climaxen want dat doet ze allemaal niks. Draai bekende muziek die ze een beetje mee kunnen zingen en vergeet niet te schuifelen.
WHaahaaaa jup sneuwbal dat spel waar bij er twee beginnen en dan telkens een stem 'sneuwbal' en dan moeten die twe iemand anders!tog? P.S wat is goede schuifel muziek:$ ik ben daar niet echt bekend mee:P
Grz djmar
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
No new postings for 6.007 days. Post CommentThat would be 200.2 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.