Poster: Sebasz
Dat zou in mijn inziens betekenen dat je nergens tegen kan, of autistisch bent :')
Ik heb familie verloren aan kanker én aids. En ik ga toch ook niet zeuren als iemand daar mee loopt te schelden. Hoe vervelend het natuurlijk ook eventueel kan zijn.
Poster: Mixt-Ape
ehm, kunnen de winnaars hun mixjes misschien online gooien? Ben wel benieuwd:p
Poster: justjustin
das een goeie hahaha...
Kunnen we checken of er geen sprake is van vriendjespolitiek hhahahhaha:P:P:P
Poster: dancedimension
Ik heb alleen de 2 beste gekozen. Verdere rangschikking had ik niet gedaan. Buiten dat zou ik graag willen weten wie er nog mee willen doen en/of kunnen van de mensen die zich hebben opgegeven
Poster: Sebasz
telt mijne ook nog mee, of hou je niet meer van me
Poster: ArCee
Ik vind juist met een contest (die ik trouwens verafschuw) dat het eens minder commercieel zou moeten zijn. Dat wat normaal niet in het format kan op de radio, nu juist wel lekker doen en draaien en sowieso de deelnemende deejays absolute vrijheid geven qua muziek en stijl. Een voorselectie kun je al voor de contest doen. Nu ben ik redelijk tegendraads, dat weet ik ook wel, maar als ik al het 1 en ander aan verplichte kost zou moeten draaien of een bepaalde richting op, dus geen absolute vrijheid in me eigen set samen stellen, dan ging ik wel ff een balletje eten
dan ging ik wel ff een balletje eten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.