Poster: DanielD
wil je dan later ook nog met vinyl gaan draaien. Vanwaar die 4 kanalen?
zomaar een vraag...... mijn keuze zou op de reloop gaan. ziet er goed uit en wordt goed ontvangen.
Poster: Funkin
Hey allemaal,
Ik ben altijd al bezig geweest met muziek. Ik ga elk weekend stappen, heb altijd mijn Ipod bij me en ik luister thuis ook non stop muziek. De volgende logische stap is voor mij dan ook beginnen met draaien. !
Poster: DJADMIN
Het is niet voor iedereen een logische stap om ook maar te gaan draaien, maar dat even OT.
Als je zeker weet dat t iets voor je is, ga dan voor een blackfire, prima dingen ! Of kijk eens rond op internet voor een goede 2e handse pioneer, denon of ecler mixer...die kunnen er allemaal mee door !
Poster: Look
Ik zou ook voor de Reloop RMX-40 USB gaan. Ik heb hem zelf en vind het een heerlijk dingetje! Ik heb hiervoor de Behringer DJX-700 gehad (waarvan de DJX-750 de opvolger is) en die was opzich ook prima maar kwamen al gauw wat mankementjes aan. Ik weet niet of ze dit bij de DJX-750 hebben verbeterd maar de RMX-40 bevalt mij in ieder geval top!
Poster: BLiZzArD747
zeker niet voor de djx 700 gaan
Poster: Mixt-Ape
Vestax PMC-280 geen optie?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.