Poster: matezo
Over welke prijsstijgingen hebben jullie het allemaal
Op musicstore is hij pas nog met 40 euro gedaald ?..sorry voor de off-topic
Poster: DJADMIN
Is die goeie of die met het mankement verkocht ?
Poster: Seca
Bod van 370€ onder voorbehoud op die pioneer CDJ 800 MKII met het mankement aan, uw vraagprijs was 400€, 30€ minder voor het mankement lijkt me dus reeel. Liefst wel dat u ze misschien zou kunnen brengen? Maar dat regelen we dan nog wel als het zover is
Mvg,
Dries R.
Poster: Bartjens
Huh, eerst verkoop je je eigen, en dan koop je vervolgens weer een nieuwe terug?
Poster: Bartjens
Huh, eerst verkoop je je eigen, en dan koop je vervolgens weer een nieuwe terug?
Poster: DJADMIN
Haha prima, dacht ik al...Nouja als je een leuk prijsje maakt voor die met het mankement, ben ik misschien wel geintresseerd
Poster: DJdarkness
Het bod staat zoals aangegeven op 370 euro. Het mankement wat idereen noemt is niet echt extreem hoor. Het is enkel als je geen goede cd's gebruikt of onzrugvuldig brand. Sterker nog op dit moment luister ik naar een mp3 cd uit dze CDJ, geen enkel probleem. Heb echter ook een collectie mp3 c's die hij niet pakt. Overigens allemaal anaf de zelfde spindle. Neem dus gewoon een mp3 data cd mee, en probeer ze desnoods. Tis echt niet zo dat het een half werkende CDJ is, integen deel... Dj Admin ik hoor graag van je wat je meer wil bieden als die 370 euro.
Groetjes
Poster: DAWmisbruik maken van iemand zijn goedgelovigheid noem ik dat.
Wat maakt men zich weer heerlijk druk. Ik heb het er zelf niet voor over, maar er zijn er genoeg in NL die dat er wel voor over hebben. En ieder die iets te verkoop aanbied, wil een zo'n hoog mogelijk bedrag er voor krijgen.
Zelf werd ik recentelijk voor gek verklaard, dat ik een Ipod van U2 verkocht voor 175 euro terwijl ik die voor 2,5 jaar terug voor 230 gekocht had. Tja is maar wat de gek er voor geeft. En als verkoper wil je natuurlijk een zo'n hoog mogelijk bedrag er uit slepen en als koper wil je er zo min mogelijk voor betalen(en nu komt de kunst van onderhandelen om de hoek kijken) :P
Poster: Tekhead
juist timmy, de btw moet je er ook nog aftrekken voor je doorverkoopt, dus 620,00 euro - 19% btw = 521,00 euro:2 = 260,00 euro. Meer mag jedus eigenlijk niet vragen cq betalen