Traktor Pro (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 07-04-2009 07:27
Hallo allemaal, ik heb de demo van Traktor Pro gedownload maar als ik op de PLAY button klik gaat hij niet afspelen. Hoe kan dit?

Nicola
Gewoon.

What do you think about Traktor Pro ??

Vote :   

niiicola    posted on 14-04-2009 17:52
haha, ik heb wel een nummer ingeladenCool. Ik heb al zo'n 30 nummers geprobeerd maar steeds niks, ik krijg ook niks van een foutmelding. Mijn pitch staat gewoon op 0%.

EDIT: Ik keek net nog even naar traktor en zie onderin de titel van het geselecteerde nummer extra groot staan, maar er staat NOT EDITABLE achter. Ik weet niet of dit hoort.

EDIT van EDIT: Laat maar, ik had net zo'n demo track ingeladen. Daar stond helemaal niks achter, alleen de titel, die doet het ook niet.
Gewoon.
User edit by niiicola on 14-04-2009 @ 17:57:31 (100%)
Twello    posted on 14-04-2009 23:41
mmh dit probleem waar jij het over hebt ligt duidelijk aan je geluidskaart... ik heb het namelijk ook als ik mijn audio8 er niet aan heb hangen... dus ik zou alle aansluitingen nog maar is doornemenSmile
niiicola    posted on 15-04-2009 17:32
Poster: Twello
mmh dit probleem waar jij het over hebt ligt duidelijk aan je geluidskaart... ik heb het namelijk ook als ik mijn audio8 er niet aan heb hangen... dus ik zou alle aansluitingen nog maar is doornemenSmile

Ik heb een interne geluidskaart dus wat moet ik dan doen, welke aansluitingen?
Gewoon.
baath    posted on 15-04-2009 19:39
Poster: niiicola

Ik heb een interne geluidskaart dus wat moet ik dan doen, welke aansluitingen?

die is waarschijnlijk niet goed genoeg Winking my eye
gewoon ff ander goedkoop geluidskaartje kopen...
99% kans dat hij het dan wel doet Winking my eye
niiicola    posted on 15-04-2009 20:50
Poster: baath

die is waarschijnlijk niet goed genoeg Winking my eye
gewoon ff ander goedkoop geluidskaartje kopen...
99% kans dat hij het dan wel doet Winking my eye

Maar ik heb er nooit problemen mee gehad, alles kon ik afspelen met winamp, vdj etc.
Kan je anders even kijken naar de speceficaties van Conexant AC-97 Audio?
Gewoon.
User edit by niiicola on 15-04-2009 @ 20:51:08 (29%)
Down_Town    posted on 16-04-2009 13:03
Ik heb je al eens aan geraden om de handleiding na te kijken. Heb je die goed na gelezen op het punt waar je je geluidskaart in stelt?
Je moet de juiste geluidskaart aanwijzen en de juiste audio route aangeven. Het kan niet anders dat daar je probleem ligt.
Je moet traktor vertellen hoe de audio uitgestuurd moet worden.

Laat anders eens een printscreen van je traktor scherm met je geluidskaart instelling zien?
niiicola    posted on 16-04-2009 16:56
Poster: Down_Town
Ik heb je al eens aan geraden om de handleiding na te kijken. Heb je die goed na gelezen op het punt waar je je geluidskaart in stelt?
Je moet de juiste geluidskaart aanwijzen en de juiste audio route aangeven. Het kan niet anders dat daar je probleem ligt.
Je moet traktor vertellen hoe de audio uitgestuurd moet worden.

Laat anders eens een printscreen van je traktor scherm met je geluidskaart instelling zien?

Haha dat ben ik helemaal vergeten te doen, zal zo kijken. Eerst huiswerk. Als het nog niet lukt stuur ik wel wat printscreens.
Gewoon.
Down_Town    posted on 16-04-2009 18:29
Eerst je gewone huiswerk en daarna je Traktor huiswerk!
Smile
niiicola    posted on 16-04-2009 19:48
Ik heb net in de handleiding gekeken en daar staat alleen iets over audio 8 dj. Er staat dat je anders in de handleiding van je andere geluidskaart moet kijken, maar ik heb een interne. Daar heb ik geen handleiding van.
Gewoon.
Mforge    posted on 16-04-2009 20:27
in je traktor menu kan je ook switchen tussen"ïnternal" en "external" en op de decks  in de rechter boven hoek (het pijltje) heb je ook nog een menutje, daar moet je ff mee aan de slag.
Traktor geeft met elke soundcard geluid, alleen voor je timecode heb je een audio8 of 4 nodig.
Wel je eigen geluidskaart ook selecteren he Thumbs Up
User edit by Mforge on 16-04-2009 @ 20:28:20 (17%)
Down_Town    posted on 16-04-2009 21:03
Kijk eens op pagina 16 van de handleiding.
Dat scherm moet je voor je hebben om je geluidskaart juist in te stellen. Op dit plaatje staat toevallig audio 8 maar dat doet niet terzake. Traktor gaat geen uitleg geven voor iedere geluidskaart die er staat.
Intern of extern gaat over een extern mengpaneel gebruiken of een intern mengpaneel op het scherm niet over en interne of externe geluidskaart. Het is echt niet zo moeilijk hoor maar je moet wel de termen begrijpen anders blijft het gokken. Misschien beheers je het Engels onvoldoende maar daar ga ik je niet mee helpen Cool
niiicola    posted on 17-04-2009 07:36
HIJ DOET HET!!!
Er kwam opeens bij de settings een driver te staan, die stond er eerst niet, ik klikte hem aan en alles deed het. Tnx voor de hulp. Hier mag een slotje op.
Gewoon.
Mforge    posted on 17-04-2009 11:07
maar als ik me tracks wil laten spelen via me computer, zonder mixer...moet ik hem op intern zetten, misschien had de poster hier ook wel last van..en dat bedoelde ik te zeggen..
User edit by Mforge on 17-04-2009 @ 11:08:24 (2%)
Down_Town    posted on 17-04-2009 11:50
@Mforge

De opmerking van intern / extern was niet richting jou hoor maar richting de poster. Ik had het idee dat hij dat misschien zou interpreteren als interne of externe geluidskaart. Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.988 days.
 Post CommentThat would be 199.6 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

312 Users online: 247 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 132.358
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.479.136