hulp bij traktor scratsh duo en synq cdx 1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tijnie    posted on 06-04-2009 21:57
Hallo,

Ik ben in het bezit van een synq cdx-1 dubbele cdspeler en heb vandaag traktor scratch duo aangekocht.
Ik heb de software geïnstalleerd en geactiveerd, alleen weet ik helemaal niet hoe ik dat moet instellen zodat ik er goed mee kan werken via de cdx1. Wat voor instellingen moet ik allemaal doen? Nu doet de pitch het nog niet, de cue ook nog niet,... eigenlijk alleen nog maar de play button. Kan iemand me helpen met mijn probleem of een goeie tutorial posten ergens ofzo?

Alvast bedankt

What do you think about hulp bij traktor scratsh duo en synq cdx 1 ??

Vote :   

Dubbel_Fristie    posted on 06-04-2009 22:20
RTFM!
Dj_Fantasy    posted on 06-04-2009 22:24
en nu in het nederlands..
Read The Fucking Manual!!!

Begrijp je het nog niet, ga dan eens naar de dealer vanwaar je hed hebt gehaald!

dj2dj.nl
Gery    posted on 07-04-2009 00:26
maak dat master tempo op de cd speler uit staat!

is er een goede sychronisatie?

zet Traktor in de groene play mode.
DJ - Producer
DJ-Emotion    posted on 07-04-2009 09:29
Check de Support site van traktor: Native Instruments Support
Sjoewe    posted on 07-04-2009 09:36
Allereerst, staat je geluidskaart in de CD-mode? Anders staan de preamps aan, en is het signaal te hard, dus werkt het niet goed.
Je hebt een goede kans dat he CD-signaal dat je dubbele CD-speler uitstuurt, te hard is voor Traktor. Dat is een bekend probleem bij het beruiken van timecode cd's op goedkope apparatuur. Wat je dan kan doen, is je timecode cd's rippen, de wav-files inladen in een programma als Audacity laden en het geluid met minstens 8 decibel zachter maken. Dan brand je ze weer terug op cd. Meestal is dat de oplossing.
Tijnie    posted on 07-04-2009 13:47
Ik had de handleiding al gelezen maar kon er nog niet veel weg mee.
Nu werkt het wel allemaal al, maar ik hoor nu dat de muziek nog kraakt en dat het soms kort versnelt en vertraagd zonder dat ik aan de pitch kom. Ligt dat ergens aan instellingen of heb ik een slechte (kapotte ?) geluidskaart (de bijgeleverde AUDIO 4 DJ)?
Bambilaner    posted on 07-04-2009 14:30
Ik heb een gelijkaardig probleempje gehad met de Scratch Pro met vinyl. Dit kwam omdat de 'input-mode' op mijn Audio 8 DJ op cd stond, terwijl ik timecodevinyl gebruik...
www.facebook.com/vinniebegooddj

This is an old Topic

No new postings for 6.001 days.
 Post CommentThat would be 200 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

361 Users online: 253 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 2.354
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.751.826