De Late Leeuw, Chat Corner (part 19) (30/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 06-04-2009 21:51
En alweer editie 19 van de Late Leeuw!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Leesvoer: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18

En nu dus deel 19:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
User edit by Boyd on 06-04-2009 @ 21:52:26 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (part 19) ??

Vote :   

the-melody    posted on 23-04-2009 20:42
Poster: ScottB

It's nice to see you back, father of my first DJ-headphone Winking my eye And first SuperPro?!!?
 hell yeahCool
ScottB    posted on 23-04-2009 20:44
Poster: NielsR

EN nog superrrrrrr nieuws vanaf vandaag is koppel verkoop toegestaan in België !!!!!!!!

Houdt dat in dat je nu een abonnement kunt kopen en er dan gratis of goedkoop een telefoon bij krijgt? Ik vond het al zo vervelend dat je een los abonnement en los een telefoon moest kopen. Ik woon sinds kort in Belgie en heb dus ook meteen een belgisch nummer afgeschaft. Maar de telefoons hier zijn echt pokke duur Cool Dus heb ik alleen maar een simkaart gekocht ...
NielsR    posted on 23-04-2009 21:22
Poster: ScottB

Houdt dat in dat je nu een abonnement kunt kopen en er dan gratis of goedkoop een telefoon bij krijgt? Ik vond het al zo vervelend dat je een los abonnement en los een telefoon moest kopen. Ik woon sinds kort in Belgie en heb dus ook meteen een belgisch nummer afgeschaft. Maar de telefoons hier zijn echt pokke duur Cool Dus heb ik alleen maar een simkaart gekocht ...

idd, heeft nog wel andere toepassingen ook maar dit is toch de belangrijkste.
Dit zal wel het einde betekenen dat de gsm's in belgie niet gesimlocked zijn Cool
Yorick    posted on 23-04-2009 21:25
Poster: the-melody
Mense, kben trg op de aardbol. Dingen gebeurt nzo. Achje ik woon nu bij de grootmoeder en heb eindelijk internet ^^

draai je nog of niet?
the-melody    posted on 23-04-2009 21:26
Poster: Yorick

draai je nog of niet?
 nee, wil wel trg beginnen eigenlijk ^^
Winston    posted on 23-04-2009 21:34
Heb je je set nog?
Tic Toc
Tomazos    posted on 24-04-2009 02:53
ZO, afgelopen avond weer even in me eigen discotheekje gedraaid (hier in enkhuizen),

waren hoop toeristen, dus de tent open gegooit, (doen we elk jaar door de weeks in de zomer voor duitse jongeren), en het was heel gezellig:D, gelijk een goed begin van seizoen.

meiden op de bar, op het podium, 1 en al feest:D, was wel weer even leuk:P,

en Jorden baker - explode blijft een top nummer met die duitsers.. net in de break voordat die bekende melodie begint, roepe door de mic: Put your hands in the air!, stuk of 200 handen de lucht in, dat miste ik wel weer even, gelukkig is het seizoen weer begonnen :D

(ook niet verwacht dat de duitsers dit jaar weer los gingen op: nerd - rockstar.. vorig jaar was dat meer "Lapdance":P )

sinds ik Nerd op lowlands heb gezien in 2004 vind ik het echt vet, komt eerst in ze dure pimp kleding het podium op, en aan het einde staat hij in ze boxer te rocken:P

en wat me echt verbaasde.. dat ze: lawine boys - "in de blote kont" ook goed konden waarderen:P
(leiding wou wat nederlandse apreski), en daarna dat duiste apreski nummer: und jetz kommen die kanonnen, even voor de duitsers:P

net thuis, helemaal gebroken *auw me rug:P*
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 24-04-2009 @ 03:02:45 (53%)
justjustin    posted on 24-04-2009 09:30
Poster: Tomazos
ZO, afgelopen avond weer even in me eigen discotheekje gedraaid (hier in enkhuizen),

waren hoop toeristen, dus de tent open gegooit, (doen we elk jaar door de weeks in de zomer voor duitse jongeren), en het was heel gezellig:D, gelijk een goed begin van seizoen.

en Jorden baker - explode blijft een top nummer met die duitsers.. net in de break voordat die bekende melodie begint, roepe door de mic: Put your hands in the air!, stuk of 200 handen de lucht in, dat miste ik wel weer even, gelukkig is het seizoen weer begonnen :D

(ook niet verwacht dat de duitsers dit jaar weer los gingen op: nerd - rockstar.. vorig jaar was dat meer "Lapdance":P )

sinds ik Nerd op lowlands heb gezien in 2004 vind ik het echt vet, komt eerst in ze dure pimp kleding het podium op, en aan het einde staat hij in ze boxer te rocken:P

en wat me echt verbaasde.. dat ze: lawine boys - "in de blote kont" ook goed konden waarderen:P
(leiding wou wat nederlandse apreski), en daarna dat duiste apreski nummer: und jetz kommen die kanonnen, even voor de duitsers:P

dat zijn heel vervelende avondjes...lachu man !
Saskia    posted on 24-04-2009 10:36
haha lekker avondje zeg Happy, laughing..
tom-j    posted on 24-04-2009 11:50
lkkr rustig hier:p
Bouncy    posted on 24-04-2009 12:08
Poster: Tomazos

K heb laatst nog in een club aan de grens het nummer alle duitsers zijn homo's gedraaid, vonden die duitsers ook helemaal geweldig :S
DjVictorF    posted on 24-04-2009 12:12
Heb ik 3 weken geleden flightcases besteld voor me 800's bij sound*plosion heb ik ze nog steeds niet!
Er stond bij 1-3 werkdagen. had ik het een week van te voren besteld dacht ik.. heb ik het ruim op tijd voor een feestje. Maar nee hoor! Ik dus maandag gebeld zeggen ze: Ja we hadden een storing bij TNT maar mijn baas belt morgen wel even terug! Dus ik telefoon nummer gegeven.. Word ik niet terug gebeld. Ik dus vandaag terugbellen legt die man het probleem nog een keer uit.. Maar sound*plosion had al het verzonden maar TNT zegt niet dat het is aangekomen. Dus zei ik, als die flightcases er niet meer zijn. krijg ik dan nieuwe? Zegt die man: dat moeten we nog even bekijken.
Wat een K*T winkel zeg! Bestel daar echt nooit meer wat.. wat een gezeik.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Tomazos    posted on 24-04-2009 15:36
Poster: Bouncy

K heb laatst nog in een club aan de grens het nummer alle duitsers zijn homo's gedraaid, vonden die duitsers ook helemaal geweldig :S

klopt, die melodie is bij hun een ander nummer:P, daarom vinden ze het geweldig, van ' white stripes - seven nation army'
Snoey    posted on 24-04-2009 15:43
Wat dacht je van cowboys en indianen, viva hollandia en de jodeljump. En dan die Nederlanders verbaast zien kijken dat die Duitsers helemaal los gaan.
www.soundcloud.com/ten-hooven
ThijsG    posted on 24-04-2009 16:18
Poster: Bouncy

Heb je een filmpje gemaakt?:D
Dat moet ik namelijk echt zien:p
the_enforce    posted on 24-04-2009 16:50
oja was ik nog ff vergeten te melden...
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d
Was ik toch wel ff aan toe zeg :O
User edit by the_enforce on 24-04-2009 @ 16:50:56 (46%)
niiicola    posted on 24-04-2009 16:55
Yeah Eindelijk. VRIJHEID
Gewoon.
Lawrenz    posted on 24-04-2009 17:09
Mensen! Willen jullie zo vriendelijk zijn om hier te stemmen op mijn Out There Remix? Cool
Tomazos    posted on 24-04-2009 18:13
Poster: Snoey
Wat dacht je van cowboys en indianen, viva hollandia en de jodeljump. En dan die Nederlanders verbaast zien kijken dat die Duitsers helemaal los gaan.

jodeljump idd ook, viva hollandia zal ik even uitproberen:P,

en ook: def rhymes - schudden,

en de baas (maat van me), die vond het gister zo goed dat ik voor dit seizoen in uurloon omhoog ben gegaan.
hij merkte dat de omzet hoger was dan gemiddeld, terwijl het niet Super druk was, en hij zegt altijd: gaat het met mij goed, dan met jou ook Happy, laughing

NOG beter begin van seizoen dus (H), hartje zomer zijn we met duitsers ma/di/woe/do open, dus tikt even lekker aan aangezien ik vr/za/zo, nog ergens anders draai,

subaru impreza komt wel erg dicht in de buurd zo:P,

heb net met hem afgesproken dat we zoiezo nu al elke donderdag open gaan, dus mensen die in noordholland wonen, en zin hebben om langs te komenHappy, laughing, kom gerust Happy, laughing,
Snoey    posted on 24-04-2009 18:42
Ik wist niet dat het toerisme in Enkhuizen ook zo bruist :D Op dat opzicht lijkt het dan wel op Zandvoort, schudden ga ik ook wel even proberen.
Wolter kroes heeft 'viva holliandia' gestolen van het Duitse 'viva kolonia' 

www.soundcloud.com/ten-hooven
Dyno    posted on 24-04-2009 22:48
Net ff bezig geweest om de Pioneer DJS software te testen op mijn oude laptop:

Trying DJS

Jammer dat ik maar 1 CDJ-400 heb, want het 2e kanaal besturen met het toetsenbord/touchpad is niet echt fijn! Verder wel goede software vindt ik. Zeker in combinatie met de CDJ-400.
Wel een kleine vertraging (latency) tussen het op play drukken op de laptop en het werkelijk starten, maar dat zal wel aan de (vrij oude) laptop liggen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
DJADMIN    posted on 24-04-2009 22:51
Net fijn getraind met voetballen :W

Even kopduel gewonnen, maar nu wel met een zwaar gekneusde kaak en een stuk van mn tand thuis achter de pc Cool
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Synchronizer    posted on 24-04-2009 23:14
au!
sterkte ermee Cool
OneSixty    posted on 25-04-2009 01:56
Poster: the_enforce
oja was ik nog ff vergeten te melden...
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d
Was ik toch wel ff aan toe zeg :O

de mijne is al voorbij Cool
Tomazos    posted on 25-04-2009 07:33
Poster: Snoey
Ik wist niet dat het toerisme in Enkhuizen ook zo bruist :D Op dat opzicht lijkt het dan wel op Zandvoort, schudden ga ik ook wel even proberen.
Wolter kroes heeft 'viva holliandia' gestolen van het Duitse 'viva kolonia' 

ahh vandaar dat ze het kennen,

enkhuizen draaid op toerisme, voornamelijk scheep en zeilvaart,maar ook de campings staan afgeladen vol, en gekke jappanners die van elke hoek van de straat foto's nemen,

hebben hier paar 'publieks' trekkers waar ze over de hele wereld vandaan komen om te kijkenHappy, laughing

en die duitse jongeren hebben volgens mij allemaal 'kennis makings' weken, gaan ze de boot op, en verschillende steden bezoeken, en Enkhuizen valt ook onder vaste routeHappy, laughing,

en alle schippers en maten kennen we allemaal, dus hele zomer (april t/m oktober) komen ze wekelijks weer terug met hun (nieuwe) groepen,
User edit by Tomazos on 25-04-2009 @ 07:36:15 (28%)

140 Users online: 25 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 58.508
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.795.023