Poster: ScottBhell yeah
It's nice to see you back, father of my first DJ-headphoneAnd first SuperPro?!!?
Poster: NielsR
EN nog superrrrrrr nieuws vanaf vandaag is koppel verkoop toegestaan in België !!!!!!!!
Poster: ScottB
Houdt dat in dat je nu een abonnement kunt kopen en er dan gratis of goedkoop een telefoon bij krijgt? Ik vond het al zo vervelend dat je een los abonnement en los een telefoon moest kopen. Ik woon sinds kort in Belgie en heb dus ook meteen een belgisch nummer afgeschaft. Maar de telefoons hier zijn echt pokke duurDus heb ik alleen maar een simkaart gekocht ...
Poster: the-melody
Mense, kben trg op de aardbol. Dingen gebeurt nzo. Achje ik woon nu bij de grootmoeder en heb eindelijk internet ^^
Poster: Yoricknee, wil wel trg beginnen eigenlijk ^^
draai je nog of niet?
Poster: Tomazos
ZO, afgelopen avond weer even in me eigen discotheekje gedraaid (hier in enkhuizen),
waren hoop toeristen, dus de tent open gegooit, (doen we elk jaar door de weeks in de zomer voor duitse jongeren), en het was heel gezellig:D, gelijk een goed begin van seizoen.
meiden op de bar, op het podium, 1 en al feest:D, was wel weer even leuk:P,
en Jorden baker - explode blijft een top nummer met die duitsers.. net in de break voordat die bekende melodie begint, roepe door de mic: Put your hands in the air!, stuk of 200 handen de lucht in, dat miste ik wel weer even, gelukkig is het seizoen weer begonnen :D
(ook niet verwacht dat de duitsers dit jaar weer los gingen op: nerd - rockstar.. vorig jaar was dat meer "Lapdance":P )
sinds ik Nerd op lowlands heb gezien in 2004 vind ik het echt vet, komt eerst in ze dure pimp kleding het podium op, en aan het einde staat hij in ze boxer te rocken:P
en wat me echt verbaasde.. dat ze: lawine boys - "in de blote kont" ook goed konden waarderen:P
(leiding wou wat nederlandse apreski), en daarna dat duiste apreski nummer: und jetz kommen die kanonnen, even voor de duitsers:P
net thuis, helemaal gebroken *auw me rug:P*
Poster: Tomazos
ZO, afgelopen avond weer even in me eigen discotheekje gedraaid (hier in enkhuizen),
waren hoop toeristen, dus de tent open gegooit, (doen we elk jaar door de weeks in de zomer voor duitse jongeren), en het was heel gezellig:D, gelijk een goed begin van seizoen.
meiden op de bar, op het podium, 1 en al feest:D, was wel weer even leuk:P,
en Jorden baker - explode blijft een top nummer met die duitsers.. net in de break voordat die bekende melodie begint, roepe door de mic: Put your hands in the air!, stuk of 200 handen de lucht in, dat miste ik wel weer even, gelukkig is het seizoen weer begonnen :D
(ook niet verwacht dat de duitsers dit jaar weer los gingen op: nerd - rockstar.. vorig jaar was dat meer "Lapdance":P )
sinds ik Nerd op lowlands heb gezien in 2004 vind ik het echt vet, komt eerst in ze dure pimp kleding het podium op, en aan het einde staat hij in ze boxer te rocken:P
en wat me echt verbaasde.. dat ze: lawine boys - "in de blote kont" ook goed konden waarderen:P
(leiding wou wat nederlandse apreski), en daarna dat duiste apreski nummer: und jetz kommen die kanonnen, even voor de duitsers:P
net thuis, helemaal gebroken *auw me rug:P*
Poster: Bouncy
K heb laatst nog in een club aan de grens het nummer alle duitsers zijn homo's gedraaid, vonden die duitsers ook helemaal geweldig :S
Poster: Bouncy
K heb laatst nog in een club aan de grens het nummer alle duitsers zijn homo's gedraaid, vonden die duitsers ook helemaal geweldig :S
Poster: Snoey
Wat dacht je van cowboys en indianen, viva hollandia en de jodeljump. En dan die Nederlanders verbaast zien kijken dat die Duitsers helemaal los gaan.
Poster: the_enforce
oja was ik nog ff vergeten te melden...
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d
Was ik toch wel ff aan toe zeg :O
Poster: Snoey
Ik wist niet dat het toerisme in Enkhuizen ook zo bruist :D Op dat opzicht lijkt het dan wel op Zandvoort, schudden ga ik ook wel even proberen.
Wolter kroes heeft 'viva holliandia' gestolen van het Duitse 'viva kolonia'