Poster: JollyJunkie
Wtf, ik kreeg vandaag op school te horen dat de dochter van de rector dood was gegan bij een auto-ongeluk...
Nou is het schoolfeest afgelast.
Poster: Lightzone
erg dat dat is gebeurt met zen dochter maar om daarom een schoolfeest af te lassen... typisch
Poster: milanium
Verbanden zijn er niet. die rector wil gwn aand8:S
Poster: DAW
Krijg meer het idee dat jij een aandacht trekker bent.
Poster: JollyJunkie
Wtf, ik kreeg vandaag op school te horen dat de dochter van de rector dood was gegan bij een auto-ongeluk...
Nou is het schoolfeest afgelast.
Poster: Bartjens
Idd, misschien eerst eens nadenken voordat je wat post....?
Poster: Stefjuuh
Mensen met een rood plusje met veel posts kun je dus diepe denkers noemen!
Wie zegt dat?
Poster: Laidback
malibu cola is voor vrouwen en redlabel cola is voor neppe whisky drinkers..doe maar gewoon een Bacardi Cola met een scheut tia maria of een hennesey on the rocksben zelf niet zo van de sterke drank.. dus doe maar een Desperado.. hee wacht eens even.. die heb ik al in me hand!
Wie zegt dat?
Over het algemeen zijn dat mensen die nuttige posts schrijven voor DJR en het plusje is niet zomaar te krijgen. De mensen met plusjes zijn dus mensen die ergens goed over nadenken voordat ze wat posten
1) Zie post rover
2) Het is de late leeuw
3) Ben niet in een hele serieuze bui vandaag..
Poster: cccPoster: Bartjens
Ik denk ook altijd zeer goed na over mijn posts, voordat ik ze post. Maar ik heb nog geen rood plusje.
Jou tijd komt nog CCC wees maar niet bangen als je niet kan wachten kan je je pro+ request ook aanvragen, zie footer van djr
1) Zie post rover
2) Het is de late leeuw
3) Ben niet in een hele serieuze bui vandaag..![]()
(En ik zei het...:P)