Dj wetgeving (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DiVario    posted on 06-04-2009 20:12
Beste leden,

Na veel onsuccesvolle opzoekingen had ik graag een woordje uitleg gehad over de wetgeving i.v.m. het draaien.

als eerste, in welke mate en waar mag je draaien onder de 18 jaar?
vervolgens, moet je een licentie of dergelijke hebben om in openbare plaatsen te draaien?

Graag wat meer uitleg over de wetgeving in verband met het deejay gebeuren.

[mod edit] Geen groeten onderaan een posting, je groet al door te posten. Zoveel ruimte (enters) is ook niet gewenst, is zoveel scrollen als iemand mobiel langs komt...
Practise makes perfect!
Mod edit by Lead on 06-04-2009 20:57 (37%)

What do you think about Dj wetgeving ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 10-08-2009 16:41
Door dat je geen 16 ben wordt het wel verdomd mooilijk.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
djjw    posted on 10-08-2009 22:32
Poster: djdolivieira
Idderdaad zal ik ook zeggen, Maar contole komt maar zelden langs. Althans hier in nederland wel. hier zijn we goed in regels verzinnen maar regels handhaven kennen ze niet.

Controle van belasting dienst is wel zeker het geval..
Deze mensen praten ook alleen met leidinggevenden, dus over het algemeen merkt
niemand daar verder wat van, controleurs hebben verder ook geen opvallende kleding aan.
Maar gecontroleerd word er wel degelijk!!

Wat je zowiezo moet laten zien in het geval van controle is de?ID van elke aanwezige medewerker.
Dat betekent dat iedereen word opgeschreven en nagetrokken.

Leeftijd is dus zeker van belang voor een werkgever, let hij niet op je leeftijd loopt hij daarmee
een risico op een "hoge"boete!
User edit by djjw on 10-08-2009 @ 22:33:40 (1%)
Dolivieira    posted on 10-08-2009 22:56
Poster: djjw

Controle van belasting dienst is wel zeker het geval..
Deze mensen praten ook alleen met leidinggevenden, dus over het algemeen merkt
niemand daar verder wat van, controleurs hebben verder ook geen opvallende kleding aan.
Maar gecontroleerd word er wel degelijk!!

Wat je zowiezo moet laten zien in het geval van controle is de?ID van elke aanwezige medewerker.
Dat betekent dat iedereen word opgeschreven en nagetrokken.

Leeftijd is dus zeker van belang voor een werkgever, let hij niet op je leeftijd loopt hij daarmee
een risico op een "hoge"boete!

Dat wist ik wel Cool?Maar ik draai nu bijna elke weekend 2 keer of meer vroeger wel vaker, en heb er nog nooit een persoon gezien die mij vroeg om mijn legitimatiebewijs. En ik doe dit al meer dan 20 jaar. Dan kunnen het 2 dingen zijn. Of ik ontspring de dans of het valt reuze mee met die controlles. ??
Tekhead    posted on 10-08-2009 23:36
In Belgie, mag je zowiezo onder de 18 niet 's nachts werken, als 16 jarige mag je max.tot middernacht bijwerken, maar als dienstverlening,wwz geen alcohol schenken of leveren, en dan eigenlijk met studenten uurcontracten werken als dj of wc meisje, maar niets wat met alcohol te maken heeft, of met beveiliging. Controlevan sociale inspectie is meestal in samenwerking met douane en accijnzen, tijdens een politie razzia. Anders zie je ze weinig
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 11-08-2009 20:31
Poster: Tekhead
?Controlevan sociale inspectie is meestal in samenwerking met douane en accijnzen, tijdens een politie razzia. Anders zie je ze weinig

Dus dat hier nou ook.

This is an old Topic

No new postings for 5.874 days.
 Post CommentThat would be 195.8 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

176 Users online: 91 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 31.731
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.725.122