Ik heb thuis het keyboard: Yamaha PSR-3000 staan. Nu is mijn vraag kan ik er met een programmatje zoals Cubase mee produceren?
Gr. Nicola
Gewoon.
What do you think about Yamaha PSR-3000 keyboard ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Kan makkelijk. Je hebt ook USB MIDI zie ik, dus das helemaal een makkie. Wat je moet doen is dus een USB kabel kopen en de juiste drivers installeren. Cubase ziet dan het keyboard vanzelf. Let op! Als je Cubase al gestart hebt en zet daarna je keyboard aan word hij niet gezien en zul je Cubase opnieuw moeten starten, altijd eerst je keyboard aan en dan je sequenser.
Nou is Cubase wel duur voor iemand die net begint met DJ'en. Ik zou Cubase voorlopig nog niet kopen, want daar leer je het beatmatchen volgens mij niet mee (nooit met Cubase gewerkt, maar ik neem aan dat het niet zoiets is als VDJ :p)
Poster: Estacy Nou is Cubase wel duur voor iemand die net begint met DJ'en. Ik zou Cubase voorlopig nog niet kopen, want daar leer je het beatmatchen volgens mij niet mee (nooit met Cubase gewerkt, maar ik neem aan dat het niet zoiets is als VDJ :p)
Ken zat gasten van zijn leeftijd die Cubase of FL hebben. Dan niet legaal, maar t werkt toch? Draaien en producen zijn 2 hele apparte dingen, hoewel het wel makkelijk is als je op gehoor kunt beatmatchen, hiermee bouw je je ritmegevoel op.
ff off topic. Ik heb net de demo van Traktor gedownload maar er komt geen geluid uit m'n boxen. Hoe kan dit? Ik heb nog geen mengpaneel zoals jullie weten.
M'n keyboard werkt met MIDI zoals jullie weten. Waarom kan ik dan niet bijv. Traktor ermee aansturen? Dat zou ik namelijk wel leuk vinden!
Gewoon.
This is an old Topic
No new postings for 5.968 days. Post CommentThat would be 198.9 months or a whopping 16.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.