Yamaha PSR-3000 keyboard
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 06-04-2009 17:17
Hallo DJR,

Ik heb thuis het keyboard: Yamaha PSR-3000 staan.
Nu is mijn vraag kan ik er met een programmatje zoals Cubase mee produceren?

Gr. Nicola
Gewoon.

What do you think about Yamaha PSR-3000 keyboard ??

Vote :   

Xtremer    posted on 06-04-2009 17:37
Kan makkelijkHappy, laughing. Je hebt ook USB MIDI zie ik, dus das helemaal een makkie. Wat je moet doen is dus een USB kabel kopen en de juiste drivers installeren. Cubase ziet dan het keyboard vanzelf. Let op! Als je Cubase al gestart hebt en zet daarna je keyboard aan word hij niet gezien en zul je Cubase opnieuw moeten starten, altijd eerst je keyboard aan en dan je sequenserWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Estacy    posted on 06-04-2009 17:43
Nou is Cubase wel duur voor iemand die net begint met DJ'en. Ik zou Cubase voorlopig nog niet kopen, want daar leer je het beatmatchen volgens mij niet mee (nooit met Cubase gewerkt, maar ik neem aan dat het niet zoiets is als VDJ :p)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
niiicola    posted on 06-04-2009 17:43
Oké tnx
Gewoon.
Xtremer    posted on 06-04-2009 17:50
Poster: Estacy
Nou is Cubase wel duur voor iemand die net begint met DJ'en. Ik zou Cubase voorlopig nog niet kopen, want daar leer je het beatmatchen volgens mij niet mee (nooit met Cubase gewerkt, maar ik neem aan dat het niet zoiets is als VDJ :p)

Ken zat gasten van zijn leeftijd die Cubase of FL hebbenWinking my eye. Dan niet legaal, maar t werkt toch? Draaien en producen zijn 2 hele apparte dingen, hoewel het wel makkelijk is als je op gehoor kunt beatmatchen, hiermee bouw je je ritmegevoel op.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
niiicola    posted on 06-04-2009 19:11
Ik doe het eerlijk gezegd ook niet altijd legaal.

@Estacy Cubase is net iets voor te draaien maar om zelf liedjes te maken enzo. Je kan er ook liedjes bewerken, kan met MIDI en gewone audio.
Gewoon.
niiicola    posted on 06-04-2009 19:42
ff off topic. Ik heb net de demo van Traktor gedownload maar er komt geen geluid uit m'n boxen. Hoe kan dit? Ik heb nog geen mengpaneel zoals jullie weten.
Gewoon.
niiicola    posted on 28-04-2009 10:29
Ik heb nu nog een vraagje over m'n keyboard.

M'n keyboard werkt met MIDI zoals jullie weten. Waarom kan ik dan niet bijv. Traktor ermee aansturen? Dat zou ik namelijk wel leuk vinden!
Gewoon.

This is an old Topic

No new postings for 5.968 days.
 Post CommentThat would be 198.9 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

212 Users online: 157 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 31.650
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.925.195