Verzin een naam voor onze radio (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djplaystar    posted on 23-08-2005 22:50
We hebben samen met Wim besproken en geprobeerd een naam te verzinnen voor toekomstige radio van dj resource. We kunnen helaas niks verzinnen dat goed klinkt makkelijk te onthouden is en iets gemeen heeft me DJ resource.nl

Daarom vraag ik iedereen iets te verzinnen, en goeie bijpassende naam voor deze radio. Wie weet, draagt straks dit toekomstige radio jouw naam.

PLAATS ALLEEN VERZONNE NAAM

What do you think about Verzin een naam voor onze radio ??

Vote :   

W.i.M    posted on 30-08-2005 13:49
Er worden hier denk ik wel doelstellingen door elkaar heen gehaald.

De radiostation die ik heb opgestart om te testen is een aanvulling op DJ-Resource. Dus mensen kunnen hun mixen laten uitzenden op dit station. Het is vooralsnog niet de bedoeling om de hele week uit te gaan zenden.

Op het moment dat dit een afzonderlijke radiostation wordt los van DJ-Resource dan heb ik niets meer met dit radiostation te maken omdat dat dus een andere doelstelling is en ik daar mijn medewerking niet aan verleen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 30-08-2005 13:49 (1%)
ccc    posted on 30-08-2005 13:51
Waarschijnlijk wil Djplaystar zijn eigen radio station starten en met behulp van dj-resource(dj's)
Lead    posted on 30-08-2005 14:00
Dat is ieder zijn eigen keus denk ik..... Winking my eye

Resource Radio (of hoe de naam ook gaat worden) zal in het weekend veelal live mixen uitzenden... of pre-recorded live mixen van onze leden als mensen de upstream niet in orde kunnen krijgen.

Poster: Wammes
Heel klein en transparant beginnen en op basis van je ervaringen en bij voldoende animo heel rustig uitbreiden.

En daar snij je precies onze dj-resource doelstelling aan.... zo is het met de site ook gegaan, van heel klein en rustig aan doorgroeien.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 30-08-2005 14:01 (100%)
W.i.M    posted on 30-08-2005 14:07
Wammes heeft het in 1 zin goed omschreven, vanuit dat oogpunt kun je bekijken wat er later mogelijk of niet mogelijk is.
Nvie    posted on 30-08-2005 15:35
laten we dus ff met beide beentjes op de grond blijven Winking my eye
djplaystar    posted on 30-08-2005 18:21
Poster: ccc
Waarschijnlijk wil Djplaystar zijn eigen radio station starten en met behulp van dj-resource(dj's)

ccc, nee dat wil ik helemaal niet hehehe. Ik wil eigenlijk meer mogelijkheden van deze radio station uit te halen dan er nu zijn. Maar het is en blijft denk het leukste om alleen in het weekend live uit te zenden.
Ik hou me mond wel verder Winking my eye
User edit by djplaystar on 30-08-2005 @ 18:22:58 (7%)
MadSteven    posted on 01-09-2005 16:17
Ennuh

Pcies mijn idee:

Resource Radio

Zo slecht bekt dat nou ook weer niet. Lekkere alliteratie.

En persoonlijk denk ik dat live een illusie is. Heel veel radiozenders werken met opnames. Live opgenomen, so to say. Net als de meeste tv-programma's die 'live' worden uitgezonden. "Dan zien we je morgen weer terug in deze quiz" en zo Happy, laughing.
Als je nou in een vakantie de tijd hebt om zes uurtjes op te nemen, dan kan je weer zes weken vooruit. Da's toch gewoon mooi?

Plus, het is geen schande als een paar dagen of zelfs maanden later er een programma weer opnieuw gedraaid wordt.

Ennuh, count me in. Weet alleen nog niet hoe ik mijn stuff op ga nemen, maar dat komt vanzelf wel. Zit nog te twijfelen tussen extra pc of iRiver kopen...
W.i.M    posted on 05-09-2005 08:13

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

198 Users online: 32 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 55.195
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.962.487