hallo ik heb een vraag ik heb sinds vandaag mij neerst gear aangeschaft denon s1200 en s1000 met een numark 1050 mixertje ertussen, maar ik wil het dus op mijn laptop aan kunnen sluiten, ik heb al een aantal filmpjes gezien maar dan zie ik een soort van versterker die naar je laptop toegaat ofzo, van numark een heel klein compact dingetje, mijn vraag is dus kan het ook zonder dat gekke ding,
alvast bedankt,
mzzl
What do you think about Gear aansluiten op laptop ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Uhm oke, hebben alle nieuwere laptops dat, ik weet ben een noob maar audio in ? fotootje mischien, k heb een toshiba laptop van 2 maanden oud weet niet of het er op zit
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community