Gisteren heb ik op stap weer een plaat gehoord die ik best wel een plaatsje wil geven in mijn Drive-in-show. In een bui zo knetter stoned vond ik dat het meer iets weg had van een nieuwe tune voor Eigen huis en tuin.
Het gaat over een lekkere House plaat met om de 4 beats een hamer die een paar keer op een nagel slaat en dan na 4 beats een geluid van een pistool wat herlaad of zoiets.
Iemand enig idee hoe deze plaat heet? WIE Ow WIE weet WAT ik Zoek?
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 05-04-2009 @ 20:06:41 (12%)
What do you think about Gezocht, Hamer en pistool House plaat ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Moet je misschien zelf even zoeken welke maar het kan bijna niet anderd dan dat het een van die moet zijn..
Play that funky music white boy....
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.