denon dubbele cd-spelers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mathiz    posted on 04-04-2009 17:54
Na mijn niet zoo best rapport gaan mijn ouders waarschijnlijk geen cdj 800's willen aanschaffen dus ben ik naar een goedkopere oplossing gaan zoeken en na toch lang blindstaren op die cdj's kwam ik uit bij de dn-hd2500 en de dn-hc-4500 heb hun features vergleken en komen bijna overeen met elkaar.

Maar nu ,wat maakt de hd4500 zoveel duurder dan de hc-4500 en denken jullie dat dit  geschikte vervangers zijn voor de cdj.
Ze zullen er nooit aan kunnen tippen maar van beide spelers qua beatmatchen etc. kunnen deze dan meedraaien in de dj wereld of zeggen jullie ach man laat die in het café staan?

Ook als jullie gebruikerservaringen hebben met een van deze beide spelers (of beide) gelieve deze dan te vermelden.

Nog even een kleine vraagje wat zijn de pitchranges van beide spelers ik bedoel dan niet 4,10,16 procent enzoo maar hoeveel procent per keer je kan pitchen bv==> 0,1 of 0,05?

What do you think about denon dubbele cd-spelers ??

Vote :   

Victor    posted on 04-04-2009 19:01
Bij de HC4500 hangt je laatste vraag af van welk softwarepakket je gebruikt. De software bepaalt hoe je mixt, welke pitchrangers er zijn etc. Dit is alleen een midicontroller, zonder pc en dj-software kan je er niks mee.

De HD2500 is een stand-alone apparaat. Je kan hem (net als de HC4500) gebruiken om dj-software aan te sturen, maar hij kan ook zonder pc muziek afspelen vanaf zijn interne harddisk of een externe bron (usb-stick, harddisk, ipod etc.). Pitch nauwkeurigheid is 0,02% in de 4%-range en 0,05% in de 10% en 16%-range. Daarnaast zijn er ook 24%, 50% en 100% ranges. In 100% heb je een resolutie van 1% in de andere weet ik het niet. Ik heb het ding altijd op 10% staan.

Er valt prima mee te mixen. Een tabletop model heeft een grotere pitchfader en een grotere jog en werkt dus wat makkelijker, maar ik kan er toch echt retestrak mee mixen.

Succes met je slechte rapport, en met de keus van je spelerThumbs Up
Mathiz    posted on 04-04-2009 19:07
een optie is dus ook dat ik een van deze spelers in combinatie ga gebruiken met de bu4500.
Kan iemand me dan nog reviews geven over deze spelers of voor welke ik het best kan gaan.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

303 Users online: 252 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 8.288
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.760