Voorheen draaide ik af en toe weleens met virtual dj (en sloot mijn xtc dateq hier op aan). Maar ik wilde nu eigenlijk overstappen van pc naar cd.
Via een kennis heb ik twee Dap audio TL-500 kunnen kopen. Het enige probleem is: ze spelen niks af.
Ik heb alles naar mijn wetens goed aangesloten en zowel normale als gebrande cd's worden als: No Disc (found) aangeduid.
Nu heb ik verschillende forums afgezocht en mensen zijn niet al tevreden met dit type dap.
Beide komen net nieuw uit de verpakking. Is er iemand die hiermee gewerkt heeft of enig idee heeft wat ik fout doe?
Alvast bedankt,
Koen
What do you think about Starters set ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zou even contact opnemen met DAP! Die kunnen het denk ik het beste uitleggen.. En het ligt niet aan de aansluiting als cd spelers een cd niet kunnen lezen..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Mijn allereerste speler was ook een dap, en was ook kapot bij aankomst! Ik zou ff die kennis bellen, want wie weet hoe hij er aankomt!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.