Ik ben danseres,ik zorg voor het entertainment voor uw feest(en).
Zou u graag een ervaren danseres willen boeken? Ik kan dansen op alle stylen,van trance tot hardcore..
Intresse??Dan kunt u contact met mij opnemen door te mailen naar: <mail>nienkevanduin@hotmail.com</mail> en dan stuur ik wat info over mezelf en een aantal foto’s.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
welkom Misschien kun je inderdaad een foto of link naar een website posten zodat mensen eerst kunnen kijken, je kunt zo ook naar <mail>info@djresource.eu</mail> sturen, dan kan ik kijken of ik een plaatje ervoor kan vinden
No new postings for 7.309 days. Post CommentThat would be 243.6 months or a whopping 20 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.