[M] Hardstyle mixje van mijn kant
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Synchronizer    posted on 01-04-2009 21:16
Ik was vandaag in een creatieve bui en heb een hardstyle mixje opgenomen om met mijn mede dj-resourcers te delenCool
Ik ben er nog niet helemaal tevreden over maar ik denk dat t wel een aardige mix is om hier te postenSmile

Tracklist:
01. Headhunterz -- Forever Az One
01. SMD -- Helemaal Kapot
03. The KGB's -- Yerba Diabolika (TBY Remix)
04. Showtek -- Partylover (Sydney Remix)
05. The Pitcher -- Our Core
06. Abyss & Judge -- Rapture
07. Pavo -- Elektronik
08. Showtek -- Down Under
09. The Prophet & Deepack -- Stampuhh (The Beholder & Max Enforcer Remix)
10. Southstylers -- Decibel Anthem 2006
11. Zany & MC DV8 -- Fever
12. Zany & Noisecontrollers -- Delomelancum
13. ACL -- Between 2 Worlds (Phase Shifter & Geezer Rethink)

Enjoy!

greetz Smiddey
User edit by Synchronizer on 01-04-2009 @ 21:18:50 (2%)

What do you think about [M] Hardstyle mixje van mijn kant ??

Vote :   

Xtremer    posted on 01-04-2009 21:27
Allereerst je tracklist ziet er goed, maar te commercieel uitWinking my eye. Daarnaast zou ik Our Core en Partylover aan het begin houden aangezien deze wat softer zijn dan de rest. Je beatmatch is helemaal prima, maar ik vind je manier van mixen een beetje saai. Het is alleen maar intro/outro mixen namelijk:P. Het klinkt voor de rest allemaal prima, maar deze puntjes moet je ff op letten, succes:d!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Synchronizer    posted on 01-04-2009 21:47
Xtremer
Dankje voor de feedback
Het is idd commercieel maar das omdat ik ns wat anders wilde qua plaatjesCool
Ik merk zelf wel dat als ik een mixje op ga nemen met het idee deze te gaan uploaden ik wat terughoudend ben met m'n mixwerk; zo min mogelijk risico's ga ik dan nemen. das nog wel een puntje waar ik op moet letten.

thnx & grtz
Illusion    posted on 01-04-2009 22:15
Poster: Xtremer
Allereerst je tracklist ziet er goed, maar te commercieel uitWinking my eye.

Dat is een persoonlijke meningWinking my eye de een draait nou eenmaal commercieel, de ander niet. Ik ben zelf van de minder commerciele kant. Toch zitten hier wel lekker trackjes in,, dus ff luisteren:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
kuituhh    posted on 01-04-2009 23:10
ik vind je overgangen wel lekker hoor Happy, laughing beats lopen idd lekker ! wel intro outro maar zo ben ik nu ook bezig. Geeft toch een lekker gevoel als je ze zo door mixt toch Happy, laughing

Maar ik ken het wel als je iets gaat opnemen dan wil je op safe spelen. bij mij gaat het dan meestal fout haha als ik gewoon ff ga draaien dan baal ik soms dat ik het niet heb opgenomen haha Happy, laughing

maar succes verders!
Spin that Sh!t BAM!
Synchronizer    posted on 01-04-2009 23:15
kuituhh
haha ik weet precies wat je bedoelt!
dankje voor je reactie en jij natuurlijk ook succes met de draaierij! Cool
kuituhh    posted on 01-04-2009 23:20
thnx hoor Happy, laughing

ben btw ook al een tijdje bezig om een setje te creeren die ik hier kan posten maar helaas nog geen goeie in elkaar gekregen haha Happy, laughing laatst ging ie lekker en dacht ik yes dit wordt hem :D

Klap ik de verkeerde cd-speler uit :O hoe fout is dat hahaha
Spin that Sh!t BAM!
Synchronizer    posted on 02-04-2009 08:16
ja kan gebeuren. balen is t wel natuurlijk als zoiets gebeurd. gewoon je niet van je stuk laten brengen en doorgaan, je merkt echt dat je vooruit gaat dan.

je draait ook hardstyle begrijp ik? 
ik zie vanzelf wel een mixje van je verschijnen (hoop ikCool)

grtz
Xtremer    posted on 02-04-2009 09:06
Poster: Smiddey
Ik merk zelf wel dat als ik een mixje op ga nemen met het idee deze te gaan uploaden ik wat terughoudend ben met m'n mixwerk; zo min mogelijk risico's ga ik dan nemen. das nog wel een puntje waar ik op moet letten.

Ik weet wat je bedoelt als het gaat om risico's nemen:P. Als je niet weet dat hij opneemt dan ben je sneller geneigd effecten en een andere manier van mixen toe te passen. Hoe dan ook blijf proberen, zeker voor publiek:d!

Poster: Illusion
Dat is een persoonlijke meningWinking my eye de een draait nou eenmaal commercieel, de ander niet. Ik ben zelf van de minder commerciele kant. Toch zitten hier wel lekker trackjes in,, dus ff luisteren:D

Das waarWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 02-04-2009 @ 09:08:17 (2%)
Synchronizer    posted on 02-04-2009 21:12
Poster: Xtremer
Ik weet wat je bedoelt als het gaat om risico's nemen:P. Als je niet weet dat hij opneemt dan ben je sneller geneigd effecten en een andere manier van mixen toe te passen. Hoe dan ook blijf proberen, zeker voor publiek:d! 

haha, vanmiddag ff gedraait. ging hartstikke lekker Smile
nu alleen nog een keer recorden aan Cool

echt groot publiek heb ik nog niet gehad maar wel een paar keer een verjaardag en zo nu en dan voor en met vrienden thuis. 

weet een van jullie trouwens of er (binnenkort) weer een hardstyle dj contest wordt georganiseerd?
User edit by Synchronizer on 02-04-2009 @ 21:12:26 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.019 days.
 Post CommentThat would be 200.6 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

192 Users online: 50 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 10.407
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.484.180