Goed ik heb al tijden op internet gezocht maar ik kwam er niet uit..
ik zou graag een efx 500 willen aanschaffen alleen ik kom er niet uit hoe ik het zou moeten aansluiten mijn mengpaneel, dateq xtc, deze dateq heeft geen fx uitgang of zoiets dergelijks.. maar lijkt me een beetje raar al zou dit dan helemaal niet kunnen.. WIE KAN ME HELPEN?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gewoon tussen versterker en paneel zetten, dan gaan de effecten dus over het signaal van de master. Of je set hem tussen een speler en een line ingang, dan gaan de effecten dus over dat betreffende kanaal.
Op de XTCII zit wel een Send&Return, maar daar heb je vrij weinig aan..
Moeilijke keuze trouwens... als je hem tussen een deck knoopt dan heb je maar op 1 deck effecten en als je hem aan je master knoopt loop je weer te prutsen met je master level...
Als je hem tussen je master en versterker hangt, pas dan ZEER GOED op dat je je speakers niet beschadigt of zelfs opblaast!!! FX zorgen er namelijk vaak voor dat er een hogere hoeveelheid volume vrijkomt.
Ja daar moet je inderdaad mee oppassen, heb ik ook een keer gehad bij (gelukkig) oude boxen en die kon ik ook gelijk weg flikkeren!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community