Ik ga samen met een vriend beginnen met logic voor producen, nu vraag ik me af welke keyboard goed werken met logic? kwa prijs maakt het niet zo heel veel uit maar hoeft niet het niet duurste van het duurste.
Alvast bedankt
What do you think about Welk Keyboard voor Logic ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Werk nu een paar maanden met een E-mu x board, zeer degelijk ding en lekkere toetsen. maarja aan mijn mening heb je niks..het is persoonlijk. Ik zou gewoon even naar de feedback ofzo gaan daar kan je alles bekijken EN aanraken. dus ff toetsen voelen, knoppen draaien, degelijkheid behuizing checken etc ect.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.