Poster: DJ_Inspiration
Raar, dit zou toch niet mogen bij een cdspeler (en zeker niet bij een pioneer).
Nu op zich LIJKT het probleem niet groot, maar o wee als je staat te draaien voor publiek en je speler dan begint raar te doen..
Tjah, daar sta je dan en wat ga je eraan doen?
Je kan natuurlijk altijd even in de micro roepen van: Sorry mensen, men nieuwe cdspeler doet raar, ff de stroom uittrekke en er weer inpluggen en klaar is kees.
Die mensen zullen nogal opkijken...
Als dit probleem zich nog gaat voordoen zou ik toch niet aarzelen om terug te gaan naar pioneer.
Poster: DJ_Inspiration
Je kan natuurlijk altijd even in de micro roepen van: Sorry mensen, men nieuwe cdspeler doet raar, ff de stroom uittrekke en er weer inpluggen en klaar is kees.
Poster: Tekhead
Tis wel altijd iets met Pioneer Gear, en dat merk wil de absolute top zijn,er zijn hier heel veel, die afgeven op andere merken,kwa kwaliteit, maar alleen Pioneer heeft zoveel problemen.
Ik ben geruime tijd op zoek naar een betrouwbare cd-speler, en zolang die niet op de markt is begin ik er niet aan. Pioneer staat aan de top als't over vernieuwing gaat, maar als't over kwaliteit/duurzaamheid gaat...... neen, ik blijf Pioneer een huishifi vinden.
Poster: Lead
Ook zijn er nog vele mensen die nog een CDJ-100s gebruiken uit bouwjaar 2000 en ervoor...
Poster: MadSteven
Misschien wel, maar dan komt een half jaar later de concurrentie met twee keer zoveel mogelijkheden en vergeet Pioneer die mee te nemen in zijn volgende versie...
Nee, de Denon cd-spelers doen onder voor de Pioneers... Denk even drie keer na voor je wat zegt, alsjeblieft. Wie maken er al jaren dé studio en drive-in cd-spelers? Juist: Denon.
En ik denk dat zelfs Lead het ermee eens is dat een CDJ200 een minder goede cd-speler is dan een CDX-1....
Maar okee, Pioneer is wel marktleider. Groot geworden door geen risico te nemen, dat gevoel heb ik wel altijd aan Pioneer, hoewel ze zelf claimen met alles de eerste te zijn.
Misschien wel, maar dan komt een half jaar later de concurrentie met twee keer zoveel mogelijkheden en vergeet Pioneer die mee te nemen in zijn volgende versie... De waarheid ligt ergens in het midden waarschijnlijk.
Maar je moet toegeven dat je meer kan met Numark en Denon cd-spelers in dezelfde prijsklasse.
En voorlopig de enige met :Waveform Display
MMC voor Cue Points
Endless Loop
Scratchen en mixen met DVD's
Volledig digitale mixer 24b/96kHz
0.02% nauwkeurigheid pitch
Denon Specs DN-S5000s
Pitch Control MAIN/ (Alpha) Track: ±4% (0.05% step), ±10% (0.1% step), ±16% (0.1% step), ±24% (0.1% step), ±100% (1.0% step)
Sampler: ±24% (0.1% step)
Ik heb nog even goed gekeken en heb dit aangepast, het klopt deels wat je zegt
De SLDZ slaat inderdaad een paar cue's op, 10 per CD, max 50 CD's. Maar da's niet te vergelijken met de 100 punten per CD met een max van 10.000 CD's wat de CDJ-1000 kan.
De DN-S3500 is de eerst denon bij mijn weten met 0.02% bij 4% pitchschaal (Pioneer bij 6% schaal), de DN-S5000 is 0.05%
Denon Specs DN-S5000s
Pitch Control MAIN/ (Alpha) Track: ±4% (0.05% step), ±10% (0.1% step), ±16% (0.1% step), ±24% (0.1% step), ±100% (1.0% step)
Pioneer was de eerste met seamles loop (CDJ-500s 1997). Bij een denon (S5000) heb ik het nog nooit voor elkaar gekregen om een loop te maken die over de track scheiding heen loopt. Volgens mij is de DN-S3500 de eerste die dat doet.
Is het trouwens op de Denon mogelijk om het Loop-In punt aan te passen, ik kan alleen maar vinden dat de Loop B veranderbaar is.
Pioneer was de eerste met aanraak gevoelig jogwheel, Denon was de eerste met het spinnende jogwheel.
Het lijkt er dus op dat Denon met de DN-S3500 wederom wat features heeft verbeterd. Pioneer's CDJ-1000 had sommige al in 2001
Maar het is precies wat je zegt. Op ieder merk valt iets aan te merken, ieder merk heeft unieke features en dingen, ieder merk heeft fans en anti-fans
Zo is er tenminste keus en kan iedereen de speler vinden die bij hem/haar past
Ik heb nog even goed gekeken en heb dit aangepast, het klopt deels wat je zegt
...
De DN-S3500 is de eerst denon bij mijn weten met 0.02% bij 4% pitchschaal (Pioneer bij 6% schaal), de DN-S5000 is 0.05%Denon Specs DN-S5000s
Pioneer was de eerste met seamles loop (CDJ-500s 1997). Bij een denon (S5000) heb ik het nog nooit voor elkaar gekregen om een loop te maken die over de track scheiding heen loopt. Volgens mij is de DN-S3500 de eerste die dat doet.
Is het trouwens op de Denon mogelijk om het Loop-In punt aan te passen, ik kan alleen maar vinden dat de Loop B veranderbaar is.
Pioneer was de eerste met aanraak gevoelig jogwheel, Denon was de eerste met het spinnende jogwheel.
Het lijkt er dus op dat Denon met de DN-S3500 wederom wat features heeft verbeterd. Pioneer's CDJ-1000 had sommige al in 2001
Maar het is precies wat je zegt. Op ieder merk valt iets aan te merken, ieder merk heeft unieke features en dingen, ieder merk heeft fans en anti-fans
Zo is er tenminste keus en kan iedereen de speler vinden die bij hem/haar past
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.