Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik makkelijk geluidjes kan oproepen. Ik heb het ooit een keer in een feestcafe gezien. Pc op de mixer aangesloten en die dj deed dan wat op zijn pc en daardoor werden die effecten/geluiden opgeroepen in dat programma en afgespeeld.
What do you think about Geluidjes ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: ccc Ja maar dan kan ik er maar 9 oproepen. En daar kan ik dan verder niks mee doen.
hoe bedoel je maar 9 oproepen? Als je je hele bieb volzet met jingles kun je ze zo oproepen En daar verder niets mee doen? Tsja... ander proggie zoals mixvibes hebben wel wàt effecten (als je dat bedoeld)
Ja wat ik eigenlijk bedoel. Is hetzelfde als BPM heeft, maar dan met naam erbij. En het hoeft niet uitgebreid te zijn. Want als ik BPM gebruik neemt dat toch veel geheugen in beslag en dat merk ik wel.
Het moet eigenlijk een soort grote bibliotheek zijn die je op je scherm ziet.
oh wacht ik had het verkeerd begrepen of jij mij, maar ik had het over de sample player ik zie nu pas dat ie zo heet . Eigenlijk moet ik zo'n soort programma als de Sample Editor hebben. Maar dan dat het vanaf 9 doorloopt.
Dus als iemand iets wat wathier ongeveer op lijkt zeg het aub.
Ja dat dacht ik dus ook, mijn vraag was of iemand iets weet wat erop lijkt waarvan ik een link heb geplaatst. (Onlogische zin :P zeg maar als jullie niet snappen wat ik bedoel)
ik snap er nix van nvie, waar wil je naar zoeken? De link naar het programmatje staat er al...
wilde ff naar een ander progammatje gaan zoeken, maar ben er nog niet aan toegekomen :P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.339 days. Post CommentThat would be 244.6 months or a whopping 20.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...