Na een tijdje rondhangen en opschepperige verhaaltjes gelezen te hebben wil ik wel eens weten hoe goed iedereen echt is.
Daarom organiseer ik een DJ Mix wedstrijd. De mixes moeten uiterlijk 24 april worden ingezonden naar: milanosie@live.nl Het moet in een link zijn zodat ik het ook aan andere kan laten horen.
De tracks die gebruikt mogen worden zijn:
We can not get enough - Laidback luke. So it goes - Bart B More Connected - Paul avn dyke Sky falls down - Armin van Buuren Wrong = Right - DJ Jose Drop the base - DJ Raaban Traffic - DJ Tiesto.
Remixes zijn toegestaan. De mix mag maximaal 30 minuten lang zijn.
inschrijven kan tot 5 april 18:00 uur via Private Message.
Alvast bedankt
What do you think about House Mix contest ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
7 nummers in n half uur.. dan kun je ze bijna gewoon in je winamp playlist zetten en opnemen maar. Vind dit wel n beetje n rare opzet, sorry Valt er ook wat winnen?
Sorry hoor, maar het aantal (nutteloze) topics dat jij opricht...nouja goed.
Dat iedereen maar lekker voor zich zelf spreekt....en daarmee uit. Als iemand zichzelf goedvind, so be it ! Hoeft die voor jou toch niet te gaan bewijzen ? Als ik zeg dat ik beter als tiesto ben...fijn toch ? Dan laat me maar fijn in de illusie. Het lijkt me daarnaast ook niet zo dat jij als ''pro'' jury kan fungeren...vraag dan jongens zoals Lead, die er ook écht verstand van hebben...
Dat zou dus een ''topictitel'' moeten zijn (Eigenlijk iets voor in de LL), om dit voorstel door anderen te laten doen. Ik denk dat je een respons van om en nabij 0 gaat krijgen...maar dat is mijn mening.
Laten we het initiatief gewoon eens ondersteunen en meedoen. Lijkt me bij nader inzien toch een goed plan. Laat al die noobs zich maar bewijzen aan de king !
Poster: qntr0l Bestaat de mogelijkheid om gebanned te worden van dit forum :P?
Ja hoor... 1 klikje
Op dit topic gaat een slotje, want het voegt weinig toe. Dit soort verzoekjes gaat waarschijnlijk niemand op in. Als je een beetje rond kijkt op het forum staan er genoeg mixjes van mensen die te beluisteren zijn. Of check mensen hun Productions eens
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.