[T] Syntatic - Initialize - hardstyle
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 31-03-2009 21:54
Eindelijk weer is een track volledig afgemaakt. Ik ben nog veel aan het leren en kan altijd tips gebruiken, daarom hoor ik graag opbouwende kritiek bij deze track.

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

What do you think about [T] Syntatic - Initialize - hardstyle ??

Vote :   

Xtremer    posted on 31-03-2009 22:03
Allereest klinkt t allemaal primaHappy, laughing. Ik vind het niet bepaald beuken alleen, vind de kicks nogal zwak als ik eerlijk ben:P. Voor de rest zou ik met meerdere lagen gaan werken met je Synths en er een vette Lead onder gooien. Ook de synths vind ik niet zo Hardstyle nog, succes manHappy, laughing!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DeteqBoy    posted on 31-03-2009 22:08
thanks voor je reactie, melodie bestaat wel al uit meer lagen maar hij kan misschien inderdaad nog stuk voller Happy, laughing thx iig.
Illusion    posted on 01-04-2009 00:32
Sorry, dit is geen hardstyle. Niet lullig bedoeld hoor. Lijkt wel een beetje dancetechno ofzo.

De manier van verschillende geluiden vind ik wel goed! Dit brengt wel variatie.

Maar hardstyle bestaat uit dikke leads, bepaalde opbouw... Screeches, Breaks.. etc..

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DeteqBoy    posted on 01-04-2009 22:55
ok ben ik het persoonlijk niet mee eens, itnro kan ik nog begrijpen maar ik zou dit verder wel onder hardstyle scharen Happy, laughing toch thx voor je reactie!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

282 Users online: 78 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 14.642
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.488.415