Verjaardags feest.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

unspecified    posted on 31-03-2009 20:57
beste djs.

ik ben binnekort alweer 15 en ik wou eerst een knallend feest houden.

Nu blijkt dat mijn ouders gaan scheiden kan dat niet om verschillende redenen.

weten jullie een goed alternatief voor mij?

dankjullie wel

What do you think about Verjaardags feest. ??

Vote :   

ccc    posted on 31-03-2009 21:15
ow dat is vervelend man.

Wat voor een alternatief wil je?
Een andere mogelijkheid om toch je feest te houden of iets anders inplaats van je feest?
unspecified    posted on 31-03-2009 21:18
feest het liefst.

maar is nu geen geld voor want moet alles voor nieuw huis dusk krijg nopes, nul, nada.

enk heb zelf geen geld voor een heel feest.Unhappy
Crazy    posted on 31-03-2009 21:29
Wachten tot je 16e ? Kan je vanaf nu zelf een beetje gaan sparen ervoor. Vanaf je 16e heb je toch al meer te vieren, alcohol, scooter.

Je kan denk ik alsnog wel met beide je ouders een avondje uit eten, ik denk dat ze voor jou wel zoiets over kunnen hebben, en zich wel een avondje normaal kunnen gedragen ( als ze met haat voor elkaar gescheiden zijn).
ThijsG    posted on 31-03-2009 21:30
Whojoow das (...)! Sterkte drmee heaWinking my eye

Opties:
Je nodigt iedereen uit op een bestaand feest?
Je zoekt een sponsor?:p
Je bespaart kosten op de DJ?Winking my eye

Beste: Je wacht tot je 16 bent en gaat ECHT knallen, 16 zijn is tenminste ook een hele verbetering, 15 niet:p
Dubbel_Fristie    posted on 31-03-2009 21:32
Feestjes bij mij thuis kosten mij geen drol.
Koop gewoon 2kratten bier, paar flessen cola/sina, wijn en wat chips. Kost je hooguit 50,-
Vraag aan iedereen of ze een flesje drank menemen en je hebt genoeg te drinken

Zet je dj-set beneden met je monitors en knallen maar. Super gezelig bij mij altijd.

Als je echt buiten de deur wilt feesten moet je gewoon wat kleine kroegen/tenten afgaan en vragen of je daar een besloten feest mag houden.
Dranken omzet voor hun, en dan neem je gewoon je eigen dj-gear mee. Happy, laughing

succes Winking my eye
unspecified    posted on 31-03-2009 21:39
dats juist.

kan thuis ook niet omdat de scheiding.
of wil jij gaan feesten in een huis met ruziénde ouders?

d8 het niet
OneSixty    posted on 31-03-2009 21:50
moeilijke tijd, ga je ouders niet teveel opjagen met vanalles lijkt me.
en hou het simpel: wat vrienden, een bank of 2 en wat verboden middelen Cool
GD    posted on 31-03-2009 21:53
Tweede optie die dubbel fristie geeft. Ga bij wat kroegen langs en vraag of je een besloten feest er kan houden. Drankomzet voor hen. Je eigen setje mee. Misschien wel een beetje lastig gezien je 15 wordt en je vrienden ook wel rond die leeftijd zullen zitten...Maar niet geschoten is altijd mis!
ccc    posted on 01-04-2009 00:25
Poster: Lightzone
 wat vrienden, een bank of 2 en wat verboden middelen Cool

Zo ziet elk weekend van mij eruit.
Doe ik nu wat fout? Cool Cool

Maar om nog even antwoord te geven op je topic vraag. Aangezien je geen zin hebt om het in een huis te houden met ruziende ouders, wat ik mij goed kan voorstellen en niet 1,2,3 een andere locatie kunt regelen, lijkt mij de beste optie toch wachten tot je 16 wordt.

Op je 15e kun je ook nog niet naar een discotheek, dus dat alternatief heb je ook al niet.
User edit by ccc on 01-04-2009 @ 00:29:20 (100%)
GD    posted on 01-04-2009 16:50
Jeugdsoos oid?
tairip    posted on 01-04-2009 17:13
Poster: GD
Jeugdsoos oid?

Ja dat lijkt mij ook de enige en de beste oplossing!
Bozz    posted on 01-04-2009 19:35
Ten eerste sterkte met alles...

Wat je ook zou kunnen doen is wachten tot de zomer, dan is alles (hopelijk) weer wat rustiger in je gezin. Dan in de zomer een groot knalfeest geven bij je vader of moeder Happy, laughing

Succes in ieder geval...
DAW    posted on 01-04-2009 20:39
Poster: milanium
dats juist.

kan thuis ook niet omdat de scheiding.
of wil jij gaan feesten in een huis met ruziénde ouders?

d8 het niet

Hoi milanium ik vind het allemaal heel erg, maar vind je laatste gestarte topics en deze weinig van doen hebben met het onderwerp wat het forum over gaat.

Hoe vervelend het ook is dat je ouders gaan scheiden, maar probeer je weg hier in te vinden met behulp van je vrienden en familie, maar gebruik daarvoor niet het forum voor.

Bovenstaande is mijn persoonlijke mening begrijp dat niet iedereen deze deelt, maar je laatste gestarte topics komen bij mij een beetje over als om aandacht vragen (excuses voor mijn wat directe verwoording)  Winking my eye

Ieder geval suc6 en sterkte
http://EOSfotografie.nl
unspecified    posted on 01-04-2009 20:49
Poster: DAW

Hoi milanium ik vind het allemaal heel erg, maar vind je laatste gestarte topics en deze weinig van doen hebben met het onderwerp wat het forum over gaat.

Hoe vervelend het ook is dat je ouders gaan scheiden, maar probeer je weg hier in te vinden met behulp van je vrienden en familie, maar gebruik daarvoor niet het forum voor.

Bovenstaande is mijn persoonlijke mening begrijp dat niet iedereen deze deelt, maar je laatste gestarte topics komen bij mij een beetje over als om aandacht vragen (excuses voor mijn wat directe verwoording)  Winking my eye

Ieder geval suc6 en sterkte

Ik heb het hier over me verjaardagsFEEST!!!

Ik vraag niet om je medeleven hoor:S

Ik vraag alleen of jullie een alternatief weten voor me feest, verder niks.
DJob    posted on 01-04-2009 21:05
ten eerste sterkte.
ik snap jullie beide maar milanuim
er word een oplossing gezegt en dan reageer je ook wel een beetje raar vind ik dan.

ik zou zelf gewoon wachten tot je 16de.
unspecified    posted on 01-04-2009 21:10
ok.

ja sorry, zit niet echt heel lekker in me vel.

DAW, Sorry.

bedankt jobHappy, laughing

denk dat ik dat dan maar doe

This is an old Topic

No new postings for 6.007 days.
 Post CommentThat would be 200.2 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

414 Users online: 286 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 2.510
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.751.982