Sensation White 2009 (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RePlayz    posted on 30-03-2009 09:42
De kaartverkoop is afgelopen zaterdag weer van start gegaan. De zaterdag is alweer volledig uitverkocht en de vrijdag al 26000 kaarten, maar ik ben er weer bij!!!!!

Ik heb er erg veel zin in en ik kan niet wachten tot de line up bekend word!!

Wie van jullie is er ook bij en benieuwd naar de line-up?

What do you think about Sensation White 2009 ??

Vote :   

Limb-Girdle    posted on 18-01-2010 10:03
Poster: Ilja
Sensation is een verkracht event. white was voor trance bedoeld met in de trance jaren met mooiste namen gevuld, nu is het een zoveelste house event ( ze kunnen het net zo goed House quake noemen. Cool?? ? Black was ook een mooie event ( met hardere stylen maar met uber vette DJ's als Yoji Boimehanika ) ?ook helemaal verkracht door alleen maar XTS/speed muziek te laten draaien en dan vinden ze het zek dat er niemand meer naartoe gaat. ?( 1 van de 2 avonden van white was voor de helft leeg )

Een uitstekende beargumentatie voor je stelling 'verkracht event'... (not) Het zoveelste House-Event? Volgens mij bestaat dit event al bijna een tiental jaar, met als opzet het grootste house event van Europa te organiseren. Naar mijn idee is dit ze goed gelukt!
Where the music meets the deejay!
ccc    posted on 18-01-2010 10:04
Boeieeeeeeee ik ga lekker naar Sensation Belgie. En voor mij part komen er alleen maar billy bobs en verkrachte house, ik ga lekker toch!!!!
tom-j    posted on 18-01-2010 16:06
Poster: BennyBirds
eens met ilja House Sucks

dat jij het niks vindt, betekent nog niet dat het sucked. beetje respect voor de muziekstijl van anderen graag!
Flexii    posted on 18-01-2010 16:49
Poster: Ilja
Sensation is een verkracht event. white was voor trance bedoeld met in de trance jaren met mooiste namen gevuld, nu is het een zoveelste house event ( ze kunnen het net zo goed House quake noemen. Cool?? ? Black was ook een mooie event ( met hardere stylen maar met uber vette DJ's als Yoji Boimehanika ) ?ook helemaal verkracht door alleen maar XTS/speed muziek te laten draaien en dan vinden ze het zek dat er niemand meer naartoe gaat. ?( 1 van de 2 avonden van white was voor de helft leeg )

Jij weet ook duidelijk niet waar je over praat. Sensation White was voor de 'softere stijlen' en Black voor de hardere. Evenementen concepten van ID&T, zo hebben ze specifiek voor de trance het concept Trance Energy

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

141 Users online: 26 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 58.563
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.795.078