Sensation White 2009 (4/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RePlayz    posted on 30-03-2009 09:42
De kaartverkoop is afgelopen zaterdag weer van start gegaan. De zaterdag is alweer volledig uitverkocht en de vrijdag al 26000 kaarten, maar ik ben er weer bij!!!!!

Ik heb er erg veel zin in en ik kan niet wachten tot de line up bekend word!!

Wie van jullie is er ook bij en benieuwd naar de line-up?

What do you think about Sensation White 2009 ??

Vote :   

ArCee    posted on 04-07-2009 16:43
Pffff, ik heb nog geen tientje over voor die line up Cool?Als ik dan bedenk dat dit een jubileum editie is??
User edit by ArCee on 04-07-2009 @ 16:51:56 (94%)
Renzis    posted on 04-07-2009 16:51
Poster: ArCee
Pffff, ik heb nog geen tientje over voor die line up Cool

En waarom niet, het zijn stuk voor stuk fantastische dj's, het is geen pure trance ok maar toch.

Ik snap niet wat iedereen op die line-up tegen heeft. Kom dan in ieder geval met een line-up die volgens jouw wel sensation (70 eu) waardig is....

Zeiken is makkelijk, kom eerst zelf eens met een optie
ArCee    posted on 04-07-2009 16:55
Gaat me er niet om dat het geen trance is, het is gewoon niets bijzonders om deze namen te zien. Deze namen staan op respecteerd feestje, platen van hen hoor je op elk feest, kortom, niets vernieuwends, niets bijzonders, niets om 70 euro aan uit te geven. Een feest als vele, alleen ff groter, meer is het in mijn beleving (al jaren niet meer) in de Arena. Voor een jubileum editie had ik verwacht dat ID&T alle regosters open zou trekken, maar dat kan ik niet terug vinden in deze line-up, maar die mening is geheel persoonlijk Renzis.
User edit by ArCee on 04-07-2009 @ 16:56:45 (52%)
Jorrit    posted on 04-07-2009 16:58
Dat is denk ik dat 'verwende' waar Duncan vaker over praat, Nederlanders zijn niet echt in staat hun eigen feestje te bouwen als er is een keer wat minder gedraaid wordt, of er niet minstens 10 DJ's zijn die in de top-100 staan.
Maargoed, mensen die geen tientje over hebben voor een dergelijk evenement mis je ook niet op het evenement zelf. Sensation gaat alles behalve om de DJ's.
Ik ben gister geweest, was erg gaaf. Absurd wat ze doen kwa decoratie, verlichting en effecten. Iedereen in het wit, heel cool effect. Erick E, Fedde en Ingrosso waren top, Mr. White was een drama, 20 minuten 'niks' was balen, Sander van Doorn was ok.
Bart1981    posted on 04-07-2009 17:06
Ach Duncan is niet de enige die het daar over heeft.
Ga voor de verandering eens bijv naar de Black en White cruise in Zweden, of naar de streedparade in Z?rich, daar zie je pas hoe mensen kunnen feesten. In Nederland lijken we dat vergeten te zijn hoe dat moet, juist omdat we teveel feesten hebben, teveel keus, al teveel gezien, en daardoor vinden we het niet snel bijzonder meer en gaan we dus ook niet meer zo uit ons dak.
Jammer Cool

Ga trouwens wel de live uitzending op ned 3 opnemen. Moet zelf morgenvroeg weer werken, dus kan het niet zelf zien of gaan.
User edit by Bart1981 on 04-07-2009 @ 17:07:09 (29%)
ArCee    posted on 04-07-2009 17:07
Het is natuurlijk voor mensen als "wij"erg makkelijk om commentaar te leveren, veilig vanaf te zijlijn. Zonder commerciele belangen, lekker makkelijk praten. Ga er maar eens aanstaan, het organiseren van zo'n event, de financiele risico's, noem het maar op. Natuurlijk, de Nederlands feestgangers zijn steeds moeilijker tevreden te stellen en met zulke financiele belangen ga je qua line-up ook op save spelen, je kunt het risico niet lopen dat met een lege Arena zit. Je zet dus op het podium neer waar de mensen warm voor lopen, namen waar de massa op af komt want laten we eerlijk zijn, op Armin van Buuren komen qua bekendheid nog steeds meer mensen af als bijvoorbeeld Daniel Kandi, die misschien wel beter draait, maar minder aansprekend is. Zo word je een beetje geleefd door je eigen succes en commerciele belangen. Ik zal geenzins ontkennen dat Sensation voor het oog een waar spectakel blijft, maar de oortjes willen ook wat natuurlijk Cool

Maar, persoonlijk, als ik voor Sucksation 70 moet betalen, dan heb ik (alweer strikt persoonlijk) hier wel 200 euro voor over: (en daar ben ik morgen ook op uitnodiging van Manuel le Saux) Cool

Luminosity - Beach Festival 4 & 5 July 2009Datum: 4 Jul 2009
Tijd: 12:00 - 02:00
Line-up: Ernesto vs. Bastian - Leon Bolier - Galen Behr - Manuel Le Saux - Vast Vision - Cliff Coenraad - Re-Ward - Roger Shah - Monogato - Airbase - Daniel Kandi - Misja Helsloot - Pedro del Mar - Airwave - Ronald van Gelderen - Thomas Bronzwaer - Sequentia - Sean Tyas - Bas & Ram - Mark sherry - Artento Divini - ElSandro - Jorn van Deynhoven - Jonas Steur - Michael de Kooker - Cor Fijneman - 4 Strings - Jochen Miller.

Ieder z'n ding en eigen smaak en daar valt (gelukkig) niet over te twisten Winking my eye

Renzis, een mening geven word pas zeiken, in de ogen van iemand,?als de mening van een ander je niet bevalt. Op fora mag ieder zijn mening geven, maar omdat jij een mening niet deelt hoef je het niet meteen te betitelen als gezeik. Gewoon zeggen dat je het er absoluut niet mee eens bent is veel duidelijker, en komt beter & prettiger?over.
User edit by ArCee on 04-07-2009 @ 17:31:19 (100%)
Renzis    posted on 04-07-2009 18:28

Renzis, een mening geven word pas zeiken, in de ogen van iemand,?als de mening van een ander je niet bevalt. Op fora mag ieder zijn mening geven, maar omdat jij een mening niet deelt hoef je het niet meteen te betitelen als gezeik. Gewoon zeggen dat je het er absoluut niet mee eens bent is veel duidelijker, en komt beter & prettiger?over.

Ik vind (mening) ongefundeerde kritiek persoonlijk gezeik. Mening geven prima, maar zeg dan in ieder geval hoe en wat. Opmerkingen als: voor een tientje ga ik hier nog niet heen, voegt toch helemaal niks toe aan een forum, zeg dan in ieder geval waarom. Zomaar brullen dat het ruk of niks is, heeft niemand iets aan.
User edit by Renzis on 04-07-2009 @ 18:29:05 (1%)
V-Ray    posted on 04-07-2009 19:01
Vanavond ff naartoe. ben benieuwd of het wat is. Vorig jaar heb ik in ieder geval genoten. Happy, laughing
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
markrov    posted on 04-07-2009 19:10
Was er vannacht. Had echt een top-avond. Mensen die vanavond gaan, blijf tot het einde, waar Sander Van Doorn gaat afsluiten. Die gast heeft mijn avond goed gemaakt.Happy, laughing

Erick E opende opzich prima, begon een beetje traag, maar eindigde goed. Fedde begon ook lekker, alleen irriteerde ik me mateloos aan constante gebler van de BEP.
Mr White, tja, je moet ervan houden, en zoals hier al eerder gezegd is: je moet zelf ook het feest bouwen, dan?erger je?tenminste nog wat minder aan de vrij slechte set die die heeft gegeven...

Ff tussendoor: ik zet me geld in op Mark Knight als Mr White.Winking my eye

Ingrosso?had zeker ook een lekkere set, echt van genoten.
En zoals eerder gezegd, Sander?Van Doorn, wat een heldCool?
RenéKuppens    posted on 04-07-2009 19:16
Nou gister geweest!

Ik moet zeggen wouw..
Echt dope gedaan alles.
Was ruim op tijd dus even met MC Gee staan praten..
(ik wist niet dat het een engels man was Cool)Daarna de hele familie Stutterheim gezien.
Heb duncan nog even gevraagd naar foto maar helaas hij had het te druk Winking my eye

toen opening.
Geniaal alles ik ga niks verklappen voor de gene die vanavond gaan.
Verder hitte viel gelukkig goed mee
voor mij was Fedde le grand held van de avond
Helaas vond ik de BEP iets te veel aanwezig.

Mr white was voor mij een tegevaller aangezien ik de Megamix niet meer op de line up zag staan en in mijn achterhoofd dat het het Jubileum jaarwas had ik verwacht dat daar meer in zou zitten.

Over het hele nederlanders zijn te verwent gebeuren..

Ja en waarom? we hebben te veel..iederee heeft een uitgesproken mening over alles en de DJ's staan hier dichter bij dan in andere landen...

Je hebt hier iedere avond de dikste dj's in de clubs
Ik kreeg een keer een filmpje van de Dirtcaps waar ze in het buitenland draaien serieus alles ondersteboven het echte ' Feesten ' is in nederland voor mij heel laag.
Ik denk ook dat dit mede komt door de gemiddelde leeftijd die je ziet in clubs..

Ik buiten dat ik zelf 17 ben heb me verbaasd wat er op sensation aan Jongeren rond liepen..

Maar goed al met al super dope avond gehad!
Jorrit    posted on 04-07-2009 20:24

Maar, persoonlijk, als ik voor Sucksation 70 moet betalen, dan heb ik (alweer strikt persoonlijk) hier wel 200 euro voor over: (en daar ben ik morgen ook op uitnodiging van Manuel le Saux) Cool

Luminosity - Beach Festival 4 & 5 July 2009Datum: 4 Jul 2009
Tijd: 12:00 - 02:00
Line-up: Ernesto vs. Bastian - Leon Bolier - Galen Behr - Manuel Le Saux - Vast Vision - Cliff Coenraad - Re-Ward - Roger Shah - Monogato - Airbase - Daniel Kandi - Misja Helsloot - Pedro del Mar - Airwave - Ronald van Gelderen - Thomas Bronzwaer - Sequentia - Sean Tyas - Bas & Ram - Mark sherry - Artento Divini - ElSandro - Jorn van Deynhoven - Jonas Steur - Michael de Kooker - Cor Fijneman - 4 Strings - Jochen Miller.

Ieder z'n ding en eigen smaak en daar valt (gelukkig) niet over te twisten Winking my eye

En daar zou ik dan nog geen 10 euro voor over hebben. Denk je nou echt dat het decor en het spectakel van dat trance feestje ook maar enigsinds te meten is met Sensation?
Gelukkig maar dat Manuel le Saux (wie het ook mag wezen) mij niet uitgenodigd heeft.
...Sucksation?Cool
Mod edit by Jorrit on 04-07-2009 20:25 (2%)
Snoey    posted on 04-07-2009 20:31
@ ArCee?

Ik kom net van Luminosity, was gezellig en het weer was top.

Heb er veel kunnen netwerken en Re-ward waar mee ik was draaide erg lekker! Het Decor was zeer kaal, maar het geluid was goed en de sfeer was heel relaxed.?

@ Jorrit

Beetje oppervlakkige reactie, dit is een van de betere strandfeestjes die ik meegemaakt heb sinds het begin van het Bloemendaal aan zee seizoen. Daarnaast komen der mensen vanaf de hele wereld hier naar toe, wat het een hele aparte sfeer geeft en het echt lekker los gaat.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 04-07-2009 @ 20:34:37 (78%)
Bartjens    posted on 05-07-2009 01:27
Poster: Ren?Kuppens
Mr white was voor mij een tegevaller aangezien ik de Megamix niet meer op de line up zag staan en in mijn achterhoofd dat het het Jubileum jaarwas had ik verwacht dat daar meer in zou zitten.

Die mister white vond ik zwaar tegenvallen ja. Verder was Erick E een lekkere opwarmer, Fedde en Sebastian Ingrosso waren mijn helden van de avond!! ?Sander van Doorn draaide ook lekker trouwens.
Zeker weer een geslaagde edite voor mij, super nachtje gehad!!
www.djbrowbeat.com
RePlayz    posted on 05-07-2009 10:51
Zojuist teruggekeerd van een massive vette avond!!!!!!!! Mijn god, wat was dit weer knallen mensen!!
Mr. White hadden ze voor mij eruit kunnen halen, die haalde de hele sfeer van weg, erg jammer. Heel eentonige set. Ik gok er op dat het wellicht Frits Kalkbrenner was, aangezien hij enkel met vinyl draaide en dat draaien er tegenwoordig heel weinig nog (op zo'n feesten)....
Maar Sander van Doorn was heeft de sfeer opnieuw erin geblazen en hoe...fantastisch!

Wederom eem mega-succes dit jaar!!!

(en nu maar 's slapen :P)
Bartjens    posted on 05-07-2009 12:36
Voor de liefhebbers: de download links zijn weer beschikbaar op het internet van alle liveset's. Lekker na genieten van de geweldige avond!!
Zijn wel ripjes van een radiostation met een foutje dj tussendoor die niet echt thuis is in de engelse taal?Cool?Maar dat mag de pret niet drukken!

De tracklist's komen ook langzaam binnen,mocht je aanvullingen hebben, zet ze maar neer Winking my eye

Links:

Erick E - Sensation White Amsterdam (10th edition) - (03-07-2009)

Tracklist:

00. Sensation Intro
01. Melvin Reese feat. Sunnery James & Ryan Marciano - Lift U Up
02. Hook N Sling - Another Night (Vocal Mix)
03. ID
04. Modjo - Lady (ID Remix)
05. ID
06. Giordano - Amazzonia (David Tort Remix)
07.?Mastiksoul - Bofa de Elite
...
xx. Daniel Bovie & Roy Rox - Stop Playing With My Mind (Dub)
xx. Julien Jabre - Vicious Circle w/ Where's Your Head At (Acapella)
xx. ID w/ Kid Cudi - Day 'N' Nite
xx. Pancake - Don't Turn Your Back On Me (Sander Van Doorn Remix)
xx. Suzanne Vega - Tom's Diner (Bingo Players Remix)
xx. Housequake feat. Anita Kelsey - Shed My Skin

Fedde le Grand - Sensation White Amsterdam (10th edition) - (03-07-2009)

Tracklist:
1. FLG Ft. Mr V - Back & Fort
2.

Mr White - Sensation White Amsterdam (10th edition) - (03-07-2009)

Sebastian Ingrosso - Sensation White Amsterdam (10th edition) - (03-07-2009)

Tracklist:

01. Leave The World Behind (Dimitry Vegas & Like Mike Remix) w/ Leave The World Behind (Daddy?s Groove Remix) w/ Leave The World Behind (Original Mix)
02. Sidekick ? Deep Fear
03. Hugyy & Dean Newton ? 747 /w Funkagenda ? What The Fuck (Acapella)
04. Calvin Harris & Soulsearcher ? Can?t Get Alone (Dirty South Bootleg)
05. Inner City ? Good Life (Kim Fai Remix)
06. Michael Jackson ? Billie Jean
07. Steve Angello & Laidback Luke ? Be vs Satisfaction (Swedish House Mafia Bootleg)
08. Wippenberg ? Chakalaka
09. Robin S vs Steve Angello & Laidback Luke ? Show Me Love vs Be (Hardwell Remix)
10. Technotronic ? Pump Up The Jam (ID Remix)
11. Syke N Sugarstarr ? Toda A Minha Vida (Daddy?s Groove Dub Mix)
12. Axwell, Steve Angello, Laidback Luke & Sebastian Ingrosso ? Leave The World Behind (Original Mix)
13. Danny Tenaglia ? Music is the Answer (ID Remix)
14. Tiesto ? Flight 643 /w Daft Punk ? Harder Better Faster Stronger (Acapella)
15. Sebastian Ingrosso vs. MGMT ? Kidsos
16. ID
17. Temper Traps ? Sweet Disposition (Axwell & Dirty South Remix)
18. Daft Punk ? One More Time (Philip Jensen Aerodynamic Mix)
19. Sebastian Ingross & Dirty South ? Meich
20. Sebastian Ingrosso, Dirty South, David Guetta Feat. Julie McKnight ? How Soon Is Now (Original Mix)

Sander van Doorn - Sensation White Amsterdam (10th edition) - (03-07-2009)

Tracklist

01. Olav Basoski & DJ Erick E - Don't Turn Your Back (Sander van Doorn Remix)
02. Randy Katana - The Hype
03. Faithless Feat. Cass Fox - Music Matters (Mark Knight Remix) - Edit?
04. Electrixx - Techtris
05. ID
06.
Addy van der Zwan, Rehab & Koen Groeneveld - Fastevil (Franky Rizardo Remix)
07.
Dustin Zahn -?Stranger?(Len Faki Remix)
08. Purple Haze - ID
09. Sander van Doorn - Look Inside Your Head (123XYZ Remix)
10. The Killers - Spaceman (Sander van Doorn Remix Part 2)
11. ID
13. Pryda - Animal (Original Mix)
13. Sia - Girl You Lost in Cocaine (Sander van Doorn Remix)
14. ID ... - Turn Up The Bass(?)
15. Afrojack - Polkadots
16. Sander van Doorn vs. Robbie Williams - Close My Eyes
17. Kings of Leon - Use Somebody (Ali Wilson TEKELEC remix)
18.
JOC - Marshmellow
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 05-07-2009 @ 15:46:30 (37%)
Renzis    posted on 05-07-2009 12:42
Erick E
07. Mastiksoul - Bofa de Elite
JollyJunkie    posted on 05-07-2009 15:24
Bij Sander Van Doorn nummer 7 staat Unknown voor de naam van de track (die volgens mij niet bestaat) of is het niet bekend, er is namelijk wel een track Dustin Zahn - Stranger (Len Faki Remix) maar ik ken geen Unknown.
Sandr    posted on 05-07-2009 15:53
Ik ben ook vrijdag geweest en heb een beetje hetzelfde gevoel als de meeste mensen hier:

Erick E vond ik een lekkere openingset, lekker luchtig niet direct te zwaar.
Fedde Le Grand was goed, alleen had ik wel een betere afstemming verwacht tussen zijn set en Wil.i.am en die andere BEP pipo. Dit was grotendeels gewoon er een beetje doorheen schreeuwen.
Sebastian Ingrosso was voor mij de held van de avond. heb het meest genoten van zijn set.
Mr. White viel me ook tegen, was ook heel erg goed te merken aan het publiek vond ik. Gedurende zijn set is het nauwelijks los gegaan (alleen heel even tijdens de intro van Sky and Sand)

Sander van Doorn als afsluiter liet de boel wel weer op gang komen. Ben nog even los gegaan zo op het laatst!
Play that funky music white boy....
Jorrit    posted on 05-07-2009 16:19
Poster: Snoey

@ Jorrit

Beetje oppervlakkige reactie, dit is een van de betere strandfeestjes die ik meegemaakt heb sinds het begin van het Bloemendaal aan zee seizoen. Daarnaast komen der mensen vanaf de hele wereld hier naar toe, wat het een hele aparte sfeer geeft en het echt lekker los gaat.
 Ik snap niet zo goed hoe mensen denken een strandfeestje te kunnen vergelijken met een arena gevuld met 30.000 - 40.000 wit gekleedde mensen, met een decor waar je niet goed van wordt en een show er om heen waar een jaar aan voorbereiding in zit...
djmamo    posted on 05-07-2009 16:31
Poster: Jorrit
Ik snap niet zo goed hoe mensen denken een strandfeestje te kunnen vergelijken met een arena gevuld met 30.000 - 40.000 wit gekleedde mensen, met een decor waar je niet goed van wordt en een show er om heen waar een jaar aan voorbereiding in zit...

ben het helemaal met jorrit eens.
Ben zelf dit jeer niet geweest maar ben 3x geweest dus mag wel mee praten.

Sensation is HET dance feest wat er op de wereld word gegeven, en voornamelijk sensation in de arena.

dus een strandtentje in bloemendaal is niet echt een vergelijking met dit
www.moonentertainment.nl
Laidback    posted on 05-07-2009 20:26
sebastian ingrosso FTW!!sander van doorn trouwens ook!.erick E Gemist helaas.?
.we waren wat aan de late kant..de Vip was leuk en gezellig?.ben dood nu trouwens! voel me zo verschrikkelijk brak en kapot.. ?brrr!?Cool .om half 11 vannochtend lag ik thuis in me beddit was zeker een avond die de geschiedenisboeken ingaat als Rete F*cking INSANE!?-...jammer en dom dat een maatje gister zijn portomonee, mobiel, autosleutels en camera heeft laten liggen in 1 van de vip lokaaltjes,. spoorloos verdwenen, gelukkig reed hij niet haha
(hoe kan het trouwens dat wanneer ik met me Imac post de hele post gewoon aan elkaar geplakt word en onleesbaar word??)
User edit by Laidback on 05-07-2009 @ 20:28:01 (24%)
Bartjens    posted on 05-07-2009 22:10
Poster: Laidback
(hoe kan het trouwens dat wanneer ik met me Imac post de hele post gewoon aan elkaar geplakt word en onleesbaar word??)

Heb ik ook op m'n apple, volgens mij ligt dat aan Safari. Als je CTRL gelijktijdig met je enter indrukt worden de enters wel meegenomen.?
www.djbrowbeat.com
ArCee    posted on 06-07-2009 11:28
Poster: Jorrit

Enige waar je Sansation mee kunt vergelijken is volgens mij Trance Energy? Mysteryland of Dance Valley is ook weer heel anders.
Xitrate    posted on 06-07-2009 11:50
Hebben jullie dit al gezien?
main    posted on 06-07-2009 12:24
vindt t zeer vaag dat mensen zeggen dat dit een bagger feest is met bagger muziek.
als er EEN feest is dat super groots en vet is dan is het wel sensation denk ik.
zoals hierboven al werd gezegd: weinig feesten kunnen hieraan tippen.

150 Users online: 19 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 66.598
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.113