Sensation White 2009 (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RePlayz    posted on 30-03-2009 09:42
De kaartverkoop is afgelopen zaterdag weer van start gegaan. De zaterdag is alweer volledig uitverkocht en de vrijdag al 26000 kaarten, maar ik ben er weer bij!!!!!

Ik heb er erg veel zin in en ik kan niet wachten tot de line up bekend word!!

Wie van jullie is er ook bij en benieuwd naar de line-up?

What do you think about Sensation White 2009 ??

Vote :   

nils7    posted on 18-05-2009 23:20
D'r zullen er nog wat bij komen denk ik... 4 dj's en 7 uur om te vullen... eh!
Jorrit    posted on 18-05-2009 23:24
En wat voor DJ's... als het zo door gaat verkoop ik m'n kaartje Happy, laughing
Snoey    posted on 19-05-2009 01:13
Dat is altijd al leuke handel geweest die kaartjes.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Ilja    posted on 19-05-2009 07:32
Ik koop pas een ticket zodra ik zeker weet dat het vanouds een Trance feest wordt. Ik ga echt niet 8 uur lang sloom dansen op 538 dance smash en house.
DjVictorF    posted on 19-05-2009 07:50
Ik wou dat ik al 18 wasUnhappy Kon ik tenminste ook al naar sensation! Lijkt me zo vetHappy, laughing!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Jorrit    posted on 19-05-2009 09:43
Poster: Snoey
Dat is altijd al leuke handel geweest die kaartjes.

Vraag me af of dat nog steeds zo is met pak hem beet 40.000 meer aanbod, en zo'n line-up...

Ik koop pas een ticket zodra ik zeker weet dat het vanouds een Trance feest wordt. Ik ga echt niet 8 uur lang sloom dansen op 538 dance smash en house.

Dan kan je lang wachten. In meerdere interviews heeft Duncan gezegd dat trance voor hem een niche-markt is geworden, en Sensation een weerspiegeling is van wat de clubs in het land doen...

538 dance smash Cool
Mod edit by Jorrit on 19-05-2009 09:44 (100%)
Ilja    posted on 19-05-2009 11:54
Oh en wie zou die slimmerik zijn geweest om de eerste editie op vrijdag avond heeft laten plaatsvinden, terwijl meeste mensen dan super moe en gaar van hun werk komen.?Cool?Vind ie het gek dat het nog niet uitverkocht is.?
User edit by Ilja on 19-05-2009 @ 11:55:39 (34%)
Flaged
Snoey    posted on 19-05-2009 12:30
Las net in de Metro dat deze line up overal ter wereld het zelfde wordt. De rede is dat de dj's beter aan elkaar kunnen aanpassen, zodat je niet twee keer de zelfde plaat hoort.
thijz    posted on 19-05-2009 12:51
Nu kom je ook al veel dezelfe namen tegen:
Erick E, Fedde, Tocadisco, Sebastian Ingrosso, Sander van Doorn, Marco V

Line Up van Amsterdam vind ik erg tegenvallen, hoop dat ze nog met iets bijzonders komen voor een 10 jarig jubileum
RenéKuppens    posted on 19-05-2009 15:59
ich bin da bei
Bartjens    posted on 19-05-2009 16:41
Poster: Ren?Kuppens
ich bin da bei

Hee, vet. Kunnen we meeten daar!

Ik ben in't het wit! Winking my eye
www.djbrowbeat.com
Renzis    posted on 19-05-2009 16:55
Wat een gezeur over die namen?

Wie wil je in dit genre dan hebben? David Guetta of Laidback Luke of onze held Darren Emerson? Tiesto, Armin of pvd komen niet want het is geen trance-feest (meer).

Ja erick e is idd op elke straathoek te horen, maar die komt hier alleen maar indraaien. Nogmaals: op deze manier kunnen de dj's gewoon een goede set neerzetten ipv dat ze weer na 3 kwartier moeten afbreken. Deze jongens zijn niet voor niets zo groot geworden.
RePlayz    posted on 19-05-2009 17:06
@ Renzis: je hebt gelijk indd met dat het geen trance-feest (meer) is....maar sander van doorn zit toch aardig in die buurt, niet?

Ach...en 4 dj's...moet kunnen toch, als ze maar lekker draaien en een goed feest van maken en met deze gasten zal dat hoe ook wel gebeuren, of het nou 4, 20 of 100 dj's zijn.....ik laat me verassen wat ze verder nog in petto hebben. Het lijkt me sterk dat ze al die uren gaan volmaken met enkel 4 dj sets....er zal nog wel iets speciaals in de line up komen verwacht ik Winking my eye
Snoey    posted on 19-05-2009 20:39
Poster: Renzis
Wat een gezeur over die namen?

Wie wil je in dit genre dan hebben? David Guetta of Laidback Luke of onze held Darren Emerson? Tiesto, Armin of pvd komen niet want het is geen trance-feest (meer).

Ja erick e is idd op elke straathoek te horen, maar die komt hier alleen maar indraaien. Nogmaals: op deze manier kunnen de dj's gewoon een goede set neerzetten ipv dat ze weer na 3 kwartier moeten afbreken. Deze jongens zijn niet voor niets zo groot geworden.

Ik denk dat jij de 'at the beach with' feesten bij BLM9 dan helemaal te gek vindt.?
nils7    posted on 19-05-2009 22:50
Armin is wel in het land :D
MaD    posted on 20-05-2009 09:08
Poster: nils7
Armin is wel in het land :D

Maar Armin gaat zeker niet met Sensation mee de wereld over... hooguit deze zou die moeten doen dan..
noadja.com /// aboveall.nl
Renzis    posted on 20-05-2009 10:55
Poster: Snoey

Ik denk dat jij de 'at the beach with' feesten bij BLM9 dan helemaal te gek vindt.?

Zekers. Maar zeg zelf als je zelf moet draaien wil je toch gewoon de tijd op iets op te bouwen.

Overigens is Sander van Doorn niet puur trance, hij zit heel erg tussen de tech-house en de tech-trance. wat steviger dan een armin van buuren. Check zijn tracklist
Snoey    posted on 20-05-2009 11:08
Ik doe niet anders (6 uur durende setjes) :P Maar als ik de mogelijkheid heb om een uurtje te draaien, dan vind ik dan ook relaxed. Dan kan je de hele tijd knallen en hoef je niet steeds naar hoogtepunten te werken.
Djdre    posted on 04-06-2009 16:15
Line Up is niet geweldig vergeleken met vorig jaar.
Alweer Fedde Le Grand Cool?hij draait lekker maar ik snap niet dat hij zoveel keer achter elkaar daar staat. Erick E Goeie DJ. Sebastian Ingrosso vind ik de leukste uit de line up van dit jaar.
Voor de mensen die dit jaar gaan hopelijk komt er nog wat beters op de line up
Ilja    posted on 04-06-2009 18:39
Sinds ze trance der uit hebben gehaald, ga ik gratis nog niet naar toe.
RePlayz    posted on 04-06-2009 18:41
Poster: Djdre
Line Up is niet geweldig vergeleken met vorig jaar.
Alweer Fedde Le Grand Cool?hij draait lekker maar ik snap niet dat hij zoveel keer achter elkaar daar staat. Erick E Goeie DJ. Sebastian Ingrosso vind ik de leukste uit de line up van dit jaar.
Voor de mensen die dit jaar gaan hopelijk komt er nog wat beters op de line up

Vind het geen probleem, zal een vet feest worden. Er is immers nog een zogenaamde 'Mr. White' in de line up...wie of wat dat is zullen we moeten afwachten. Wat ik erg jammer vind is dat er geen megamix is. Dat vond ik altijd een hoogtepunt op de avond...maximale tracks en daarop aangepaste super licht-show......erg jammer dat dat eruit is
RenéKuppens    posted on 03-07-2009 17:47
Vanavond is het zo ver!

iedereen die er heen gaat have fun
Renzis    posted on 03-07-2009 18:18
word het btw ook weer uitgezonden? Zoals vorige keer
Esmee    posted on 03-07-2009 18:40
ja dat vraag ik me ook af, want dan wil ik het graag zien Tongue
veel plezier mensen die gaan Winking my eye
ccc    posted on 03-07-2009 18:42
Zie ik dit nu goed, en is dit de line up voor 69 euro:

Erick EFedde le GrandSander van DoornSebastian IngrossoMC: GeeConfusedConfused

167 Users online: 16 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 57.462
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.977