Gebruik jij je crossfader (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DiVario    posted on 29-03-2009 22:54
Hey,

Ik vroeg me af wie er hier enkel zijn crossfader gebruikt
en wie zijn crossfader gewoon in het midden laat staan en gewoon de kanalen op en toesmijt?

alvast bedankt!
Practise makes perfect!

What do you think about Gebruik jij je crossfader ??

Vote :   

FlowReal    posted on 09-04-2009 11:45
Voor mij een must om mijn crossfader te gebruiken Winking my eye
carlosa    posted on 26-05-2009 19:19
valt me op dat weinig mensen de crossfader gebruiken...ik gebruik ze allebei...ik denk ook dat het van je mixer af hangt...cun je je xfader instellen..met curve..start...dan gebruik je hem ook vaker denkk
MaximDJ    posted on 26-05-2009 19:20
Nee, eigenlijk nooit...Niet echt handig vind ik...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
voltcontrol    posted on 26-05-2009 19:57
Soms, net als de lijnfaders. Ik mix meestal alleeen op EQ.
Tekhead    posted on 26-05-2009 20:15
heb nog leren mixen toen een cross fader nog niet bestond?Cool
bij staat ie meer in de weg
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Phenix    posted on 26-05-2009 20:18
Ik heb hem altijd uitstaan!
http://www.djmillhouse.nl
tek-zotic    posted on 26-05-2009 20:26
mijn crossfader is nog nieuw :d
benoit    posted on 26-05-2009 20:29
Ik gebruik mijn crossfader nooit.

vind ik onhandig...
WopWopWop    posted on 26-05-2009 20:38
ik heb hem uit staan voor al ik er tegen aanstoot dat de muziek niet zachter of harder gaat! En dat ding gebruiken om te scratchen nou ik snap echt niet hoe mensen kunnen scracthen het is gwn fokking moeilijk!
carlosa    posted on 26-05-2009 20:59
Poster: WopWopWop
ik heb hem uit staan voor al ik er tegen aanstoot dat de muziek niet zachter of harder gaat! En dat ding gebruiken om te scratchen nou ik snap echt niet hoe mensen kunnen scracthen het is gwn fokking moeilijk!

oefening baart kunst...het is niet zo moeilijk hoor...gewoon op een lekkere rustige beat oefenen...
LLCoolP    posted on 26-05-2009 21:15
Poster: carlosa
oefening baart kunst...het is niet zo moeilijk hoor...gewoon op een lekkere rustige beat oefenen...

(even offtopic:oefening baart kunst... soms ook baby'sWinking my eye
Terug ontopic!
Join the party and become famous!
carlosa    posted on 26-05-2009 21:23
Poster: LLCoolP
Poster: carlosa

(even offtopic:oefening baart kunst... soms ook baby'sWinking my eye
Terug ontopic!

hahahah..inderdaad...ik wil ze ook binnenkort...eerst effe goed oefenen...

Ilja    posted on 26-05-2009 21:26
beide, want ik doe ook tracks droppen.?
Ran-D    posted on 26-05-2009 21:53
Ik gebruik meer de crossfader dan de upfaders! Cool
main    posted on 26-05-2009 22:00
ik gebruik crossfader, argument: als je de fader naar het midden beweegt gaat het mastervolume omlaag. je hebt dan 2 tracks tegelijk en dus meer geluid, als je master dan ietsje omlaag gaat klinkt het dus beter. (in mijn oren wel) is nou wel of niet beter om je corssfader te gebruiken? ik gebruik m in iedergeval altijd.
voyager    posted on 26-05-2009 22:01
Af en toe, is het wel handig want dan weet je zeker op welk kanaal je dan 'draait' :P

Maar het kan ook een nadeel zijn,als je dan weer naar de andere speler probeert te mixen met je faders hoor je geen geluid...
main    posted on 26-05-2009 22:03
Poster: voyager
Af en toe, is het wel handig want dan weet je zeker op welk kanaal je dan 'draait' :P

Maar het kan ook een nadeel zijn,als je dan weer naar de andere speler probeert te mixen met je faders hoor je geen geluid...

hoe bedoel je, hoor je geen geluid?
voyager    posted on 26-05-2009 22:09
@ Main : ja, x-fader staat bijv. link, dus op cd-speler 1 hoor je muziek.(Linker kanaal fader staat ook volopen).

Wil je beginnen te mixen naar de volgende plaat met behulp van de rechter kanaal fader , hoor je niets omdat de x-fader nog aan de linkerkant 'zit'.
main    posted on 26-05-2009 22:11
@voyager
oh zo, zit wat in. maar ikgebruik nooit een x-fader.
heb jij trouwens ooit problemen gehad met je axis? in heel veel reviews staat dat ze niet lang meegaan maar die van mij hebben nog nooit kuren gehadCool
voyager    posted on 26-05-2009 22:19
@ Main :

Mwaaa, ik heb tot nu toe gelukkig nog geen 'zware' problemen mee gehad, maar bij mijn linker axis 9 doet de cue af en toe moeilijk. Dan moet ik altijd met die cue beetje liggen kutten elke keer zodat hij weer goed werkt(hierna werkt hij perfect). Denk dat ik die speler maar eens onder een onderzoek laat werpen:P

Verder zijn het super spelertjes voor hun geld:D

Nja, reviews : je kunt er gedeeltelijk ervanuit gaan maar zoals ze hier op DJR zeggen,,, als je het product zelf in de winkel uittest weet jij wat het beste bij je past!

goed om te horen dat ze het goed bij jouw doen top! hopelijk kan je er nog veel plezier mee hebben.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

362 Users online: 276 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 54.605
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.747.996