Waarde booth en randgebeuren.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 29-03-2009 16:19
Aangezien ik deze week de verzekeringsagent over de vloer krijg voor het opwaarderen van onze inboedel verzekering heb ik alles eens opgeteld wat er in mijn studio staat. Natuurlijk, niet alles nieuw gekocht, maar met brand en / of diefstal (laatste zal niet snel gebeuren met woef en waf op wacht) moet je toch van de nieuw waarde uitgaan. Dan kom je toch aan een behoorlijk bedrag in mijn geval, en jullie geval misschien ook wel? Ik tel daarbij alles mee, booth, apparatuur, pc, tracks die ik heb gedownload a 1,50 per nummer (ongeveer), hardcases a 3,- euro per 10, noem het maar op. Ik ga dan al rap richting de 10.000 euro Cool Da's het verzekeren zeker waard dacht ik zo? Wat gaat er, als je alles bij elkaar opteld, een geld in zitten?? Omdat het soms met kleine beetjes gaat heb je het niet snel door, maar als je alles opteld?? Komen jullie ook zover en heb je het ook verzekerd? Ik bedoel dan geen verzekering voor je spullen onderweg, maar puur voor thuis in geval van schade etc?

What do you think about Waarde booth en randgebeuren. ??

Vote :   

DanielD    posted on 29-03-2009 16:25
ik denk dat het wel de moeite waard is om te bekijken of je onderverzekerd bent indien je flink wat apparatuur en muziek hebt staan.
Dyno    posted on 29-03-2009 16:35
Als ik alleen al mijn platen op tel kom ik al ver over de € 10.000 heen!!
Plus de rest.

Uiteraard wel alles verzekerd.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
bambamstudio    posted on 29-03-2009 16:37
Ik haal de 1000 euro ook wel....goed verzekerd, alarm verplicht Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Boyd    posted on 29-03-2009 16:54
<sarcasm>
Heb je je spullen op de rommelmarkt gekocht BamBam? Zo'n dikke studio voor €1000!
</sarasm>
Sandr    posted on 29-03-2009 18:25
Ik denk dat hij 10.000 bedoeld maar een nulletje is vergeten.

Hij refereert ook naar de post boven hem:

Ik haal de 1000 ook wel...
Play that funky music white boy....
nils7    posted on 29-03-2009 18:29
Je kan ook apart verzekeren, dan is het ook op locatie verzekerd.
Heb ik gedaan, alles valt er onder behalve waterschade!
En het is niet zo gek veel, gewoon een % van het totaal bedrag waar het om gaat.
TheHunter    posted on 29-03-2009 18:36
:p rommelmarkt ja.
Die 10000 is makkelijk te halen als je een fatsoenlijke pa set hebt, ik heb et volgens mij niet eens verzekerd xD.
tek-zotic    posted on 29-03-2009 20:17
ik draai met vinyls dus +- 700 vinyls gaat al richting 7000 euro Happy, laughing
bambamstudio    posted on 29-03-2009 20:36
TOen ik nog thuis woonde en mijn studio ook al op de zolder had staan waar het nu staat, kwam er eens een verzekering agent langs bij mijn ouders voor een nieuwe offerte van inboedel verzekering. Deze tussenpersoon hebben wij al voor eeuwen, hij kwam op mijn zolder en vroeg: stond altijd al hier? ikke ja....hij: maar goed dat er nooit brand is uitgebroken want het was NIET verzekerd. Dus BamBam TopTip: laat een verzekeringsmannetje de polis nakijken !!!

nog een BamBam TopTip: maak een lijst met wat je hebt, waarde, serienummers etc. en voeg deze bij de polis toe. Zo heb je altijd je complete inventaris lijst bij de hand en serie nummers in geval van diefstal. Ook handig als je de politie de lijst kan overhandigen
Stephanie    posted on 29-03-2009 21:06
BamBam TopTip's zijn inderdaad goede tips!

Dan nog een Stephanie Toptip;

Als je bedrijfsmatig bezig bent (kvk inschrijving) is het ook niet onverstandig om eens goed naar de polis te kijken. Als je namelijk als bedrijf bezig bent dan wil de inboedelverzekering in geval van schade/brand/diefstal ook wel eens niet uit betalen omdat je een bedrijf bent en geen particulier. Hiervoor heb je dus een bedrijfsverzekering nodig!
bambamstudio    posted on 29-03-2009 21:10
Ik heb een 'gewone' inboedelverzekering met een extra clausule dat er muziek/studio apparatuur in de woning staat. een speciale bedrijfverzekering is niet nodig. en ja ik heb een KVK inschrijving.
Stephanie    posted on 29-03-2009 21:39
Effe nagekeken en BamBam heeft gelijk Happy, laughing Een extra clausule geeft in dat geval ook dekking. Bij is het een aparte bedrijfsverzekering omdat ik naast de studio achter huis ook nog een bedrijfspand op een andere locatie heb......

Trouwens de "Woefwaf" zorgt net als bij Arcee ook bij mij voor wat extra veiligheid. Mochten ze willen inbreken dan hebben ze naast kan op wat mooie apparatuur (als ze geluk hebben) ook een garantie voor aantal mooie hechtingen en een tetanusprik Cool
User edit by Stephanie on 29-03-2009 @ 21:41:40 (100%)
bambamstudio    posted on 29-03-2009 22:58
één stukje vlees met iets erin en hij woefwaft nooit meer......
LouisCasper    posted on 29-03-2009 23:09
Ik kom uit tussen de 6000/7000, maar volgens mij is er vrij weinig van verzekerd. Toch maar eens naar gaan kijken..
http://www.louiscasper.com
Stephanie    posted on 29-03-2009 23:33
Poster: bambamstudio
één stukje vlees met iets erin en hij woefwaft nooit meer......

How rude.....Cool
bambamstudio    posted on 29-03-2009 23:38
Poster: Stephanie

How rude.....Cool

maar wel de waarheid. Uiteindelijk is alles te stelen als ze dat persé willen
Stephanie    posted on 29-03-2009 23:46
Poster: bambamstudio
maar wel de waarheid. Uiteindelijk is alles te stelen als ze dat persé willen

Dat klopt, en daarmee komen we weer aan het begin van het topic......

Moraal van dit verhaal (De BamBam & Stephanie TopTip dus)......verzeker je gear!
User edit by Stephanie on 29-03-2009 @ 23:47:07 (15%)

This is an old Topic

No new postings for 6.010 days.
 Post CommentThat would be 200.3 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

366 Users online: 257 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 2.371
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.751.843