Poster: Dubbelyou
Ik lees echt compleet alles wat me voorbij komt.
Maar in het boekje (dat ik nog niet eens heb) staat niet of DMX 512 een aansluiting is of dat het een protocol is. Hoe moet je als je er geen verstand van hebt toch slimmer van worden?
En na het lezen van (pfd manual) jullie mooie rtfm opmerking staat er alleen bij specs: dmx512.. nee daar word ik duidelijker van zeg. Vandaar mijn vraag hier!
Ik lees echt compleet alles wat me voorbij komt.
Maar in het boekje (dat ik nog niet eens heb) staat niet of DMX 512 een aansluiting is of dat het een protocol is. Hoe moet je als je er geen verstand van hebt toch slimmer van worden?
En na het lezen van (pfd manual) jullie mooie rtfm opmerking staat er alleen bij specs: dmx512.. nee daar word ik duidelijker van zeg. Vandaar mijn vraag hier!
Poster: MatthiasDB
als je het boekje niet hebt, dan heb je hem waarschijnlijk 2dehands gekocht?! de vorige eigenaar kon je dus gerust wat uitleg geven!
en als jij het zelfs niet snapt MET manual, moeten wij het helemaal snappen zonder manual? we weten geen merk, geen type,... dan blijft het voor ons maar gissen hoe de channel-layout en wat al de functionaliteit van jouw toestel is!
Poster: Flexii
Mensen die normaal gesproken en laser kopen die hebben verstand van zaken. Die weten waar ze mee bezig zijn en weten dus ook wel wat DMX is.
Om even terug te komen op bovenstaande text: jij hebt ook je rijbewijs gehaald zonder te lessen dus?
Wat ik wil zeggen, lasers van 1000mw+ ja.. daar moet je verstand van hebben. Deze budget dingen die plug and play zijn met auto functie, nee! Ik koop hem, heb veel verstand op gebied van geluid en electronic. Maar licht was me zwart. Ik kom hier op een forum, waarbij (daar is een forum voor) je dit kan bespreken. En dan krijg je van die nutteloze reactie's.
Poster: Tizio
Gi-ga-google lala la la laaa...
Ga ook zo'n dingetje halen, 200mW RGY lijkt me zeker wel aardig!
Poster: Flexii
Dat zeg ik niet om jou te pesten dat is gewoon zo.
@Flexii: voor een kleine drive-in lijkt dat me toch wel behoorlijk hoor (200 man max.) of zou je voor de 400mW variant gaan?
dit zijn de specsScanspeed: 2-5kpps.
Dus met 20.000kpps zit je al wat beter, heb ik op het oog namelijk..