Met welke artiest zou jij willen samenwerken (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

unspecified    posted on 28-03-2009 12:02
Hey:D

Mijn vraag is:

Met welke artiest zou jij een keer een Nummer of remix willen maken?

Ik graag met Armin van Buuren:D

Alvast bedankt,

DJ Milanium

What do you think about Met welke artiest zou jij willen samenwerken ??

Vote :   

Hardshort    posted on 15-10-2009 02:56
Poster: T_G

en misschien omdat ze er niet verkeerd uit ziet?

Ook een goed excuus Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
FML    posted on 15-10-2009 08:13
MAGDA !~~
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Gagarin12    posted on 16-10-2009 17:56
Jeff Mills

(en woord productie klinkt zo arrogant. Noem het gewoon een nummer, er zijn er nl al miljarden van en productie klinkt zo uniek, onevenaarbaar. Wat het niet is dus.)

"Productie".... pfff
trustt    posted on 16-10-2009 22:52
Elk nummer op zich is toch uniek? Ook al klinken liedjes hetzelfde zoals bv. nu de periode?van 'dirty' house, allemaal wel ongeveer dezelfde sound, maar ze zijn wel uniek t.o.v. elkaar, er zijn namelijk geen 2 juist dezelfde van. Snap niet goed waar je naartoe wil.

Btw onevenaarbaar, kan jij een track tot in detail namaken? maar echt net hetzelfde, elk detail, alles. Als je beide liedjes naast elkaar plaatst, zal je toch nog altijd verschillen horen.. ook door de mastering die per track uniek is zal het niet hetzelfde zijn.

Muziek ontstaat uit idee?n.. idee?n zijn vrijwel meestal?uniek. of het moet enkel gaan om een melodie die al bestaat
User edit by trustt on 16-10-2009 @ 23:14:23 (100%)
Gagarin12    posted on 17-10-2009 13:21
Poster: trustt
Elk nummer op zich is toch uniek? Ook al klinken liedjes hetzelfde zoals bv. nu de periode?van 'dirty' house, allemaal wel ongeveer dezelfde sound, maar ze zijn wel uniek t.o.v. elkaar, er zijn namelijk geen 2 juist dezelfde van. Snap niet goed waar je naartoe wil.

Btw onevenaarbaar, kan jij een track tot in detail namaken? maar echt net hetzelfde, elk detail, alles. Als je beide liedjes naast elkaar plaatst, zal je toch nog altijd verschillen horen.. ook door de mastering die per track uniek is zal het niet hetzelfde zijn.

Muziek ontstaat uit idee?n.. idee?n zijn vrijwel meestal?uniek. of het moet enkel gaan om een melodie die al bestaat

onevenaarbaar in kwaliteit, moeite die er werd ingestoken, ... het niveau van genialiteit bereikend.
uniek: de vergelijking met andere nummers, dewelken ook, niet waardig.
trustt    posted on 17-10-2009 17:12
hm.. wat versta jij dan wel onder productie, (geniaal iets) een voorbeeld daarvan?
skyline643    posted on 18-10-2009 08:48
Armin Van Buuren, ongetwijfeld! Lijkt me een enorm sympathieke gast ook en blijft eenvoudig ondanks al hetgeen die man al bereikt heeft (en dat is belangrijk voor een goeie samenwerking) + dan nog al die topplaten die hij geproduced heeft!
Gagarin12    posted on 18-10-2009 12:34
Poster: trustt
hm.. wat versta jij dan wel onder productie, (geniaal iets) een voorbeeld daarvan?

Vind het iets industrieel dus helemaal niet uniek vb een auto, maar wanneer het in de muziekwereld wordt gebruikt lijkt het wel uit zijn context gerukt en krijgt daardoor wel iets unieks. Iets dat ik gewoon helemaal niet graag hoor.
Hardshort    posted on 18-10-2009 14:45
Bij mij op mn werk noemen we optredens ook producties.. Ik ben ook een productie medewerker.
Het is imo gewoon een normale vakterm en ik bedoel er niks speciaals mee ofzo.

Dat het fabriekerig klinkt ken ik me voorstellen maar common er zijn ergere dingen Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
juless    posted on 19-10-2009 10:53
met len faki of joris voorn ze hebben allebij zoon dikke sounds?Cool
Sandr    posted on 19-10-2009 11:22
Met Michael Jackson... mocht je daar nog eens mee kunnen optreden ben je in ieder geval verzekerd van een volle zaal en wereldwijde aandacht!
Play that funky music white boy....
Melle    posted on 05-11-2009 16:39
Met Westlife.

OT: Met Ryan Leslie, gehoord dat het een super toffe gozer is! Of met house mafia.
Laidback Luke, Chuckie of Fedde!
Ik kan zoveel mensen opnoemen, dit zijn er dus ook maar een paar.
feestbeest    posted on 05-11-2009 16:52
Ik weet niet.
Ik denk dan hous of pain met jump around:P!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
ArCee    posted on 14-11-2009 23:12
Op dit moment: 1: Thr3shold.?????????????
???????????????????????2: Indecent Noise.
?????????????????????? 3: Will Atkinson.
?
LilQuint    posted on 15-11-2009 10:28
1. DJ Chuckie Cool

2. Hardwell

3.? Vato

4. Afrojack

5. La Fuente

This is an old Topic

No new postings for 5.766 days.
 Post CommentThat would be 192.2 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

240 Users online: 133 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 81.333
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.370