Hellooooow DJR,
Ik ben Frederik en woonachtig in Mechelen (Belgie).
Ben al wel een tijdje actief op het forum maar dit was ik zo beetje vergeten

.
Maar goed,
Ik ben dus al 2 jaar echt bezig met schijfkes draaien en heb laatst mijn equipment geupdate.
Ben begonnen met 2 discmans en een kanaal switcher

. En dan een super oude denon set die ooit in carre willebroek heeft gestaan. Was ik zeer zeer blij mee. Het mengpaneel was van jb-systems en daar ben ik wat blijven plakken. Ik weet het, GOEDKOOP en niet in de verste verte te vergelijken met een pioneer maarja... 'T geld groeit me niet op de rug

.
Nu bestaat het setje uit: 2 MCD 200 table tops van JB-systems en een Synq smx-3 mengpaneel.
Ik ben ook veel bezig met lichtjes. Heb een eigen scanner, laser, moonflower, rookmachien etc. Nu ben ik aan het kijken voor een goed setje parren. Heb ook een dmx-controller voor de laser en de scanner (ofc.)
Feestjes zijn bij mij nog niet echt van toepassing ... Te weinig ervaring vind ik zelf en dat beatmixen lukt me zelfs nog niet erg goed. Prive feestjes of verjaardagsfuiven doe ik wel.
Het geluid bestaat nu nog uit 2 TSX-10 speakers van JB-systems maar die gaan vervolledigd worden met een subwoofer.
' k Heb hier al een hele leuke tijd gehad op het forum en dat zal zeker niet veranderen denk ik

Greetzz
x