Poster: Stefjuuh
Of we combineren de zooi!
Poster: Stefjuuh
Drankje voor/tijdens draaien, dan aan de energy drink..
Poster: Ashley
eerst draaien, en dan drinken he!
tenminste als je een beetje professioneel wil overkomen..
helaas nog niks staan op koninginnenacht/dag, wie weet komt er nog wat voorbij
Poster: Snoey
Als Dj Jean een fles Bacardi leeg drinkt tijdens het draaien, kunnen wij dat ook :D Hatsee!!
Poster: Bartjens
Als je maar niet, net als hem, grote verhalen voor de camera gaat vertellen :P
Riespekt de skills!
Riespekt de skills!
Poster: justjustin
skills jah! maar beatmixen van jean sucks! Maar Respect voor godfather JEAN! (blijft toch een super dj qwa entertainment)
Poster: baath
volgens mij moet je echt hoognodig een x hem live aan het werk zien..
dan kom je wel terug op je woorden....
maar nog altijd respect dat ie al zo lang mee draaid en toch vele hits achter zijn naam heeft staan
ontopic: draai @ me residentie tramzicht in domburg
Poster: Ashley
JA!:P heb een gig te pakken op koninginnedag.
ik ga 2, en als het druk wordt worden het er 4, uurtjes draaien bij een restaurant/grand-lounge genaamd koninklijk thuis!
Poster: Ferrox
Ik sta morgen avond, koninginnenacht te draaien op het Beursplein in Amsterdam voor de ingang van de Beurs van Berlage.
Ik mag gewoon puur het publiek gaan vermakendus wordt lekker veel 90's en house draaien :d
Poster: Look
En ik doe mee
Poster: StefjuuhPoster: Ferrox
Ik sta morgen avond, koninginnenacht te draaien op het Beursplein in Amsterdam voor de ingang van de Beurs van Berlage.
Gezellig! Hoelaat? Misschien duik ik ook nog richting Amsterdam!
Poster: Tomazos
ach, DAT ene intervieuw, vind ik het triest datie over tiesto begint, als gevraagd word: wat vind je ervan dat tiesto nr 1 is.. hij zo neerbuigend kijken.. " ik weet nog dat tiesto mij een casette bandje stuurde met een mixtape" vuillak:P,
verder heb ik jean nog nooit live horen draaien, ook geen behoefte aan eigelijk, alleen al die arrogantie wat ik van dj collega's hoor,
maja ontopic:
ik draai ook in een clubje, ff lekker feeste/apreskieen en gekdoen en heel hard kut roepen :P
Poster: FerroxPoster: StefjuuhPoster: Ferrox
van 19:00 tot 01:00.
Helaas geen langere vergunning![]()
Waarom komen mijn quote's nou regelmatig verkeerd uit? Heeft dit iets te maken met safari?
Nodig om mensen mee te hosselen, of maak jij t zo gezellig dat dat niet nodig is!
(Wel lekker, 4 uurtjes...!)
Poster: Yorick
waarzo dan:P anders kom ik je even pesten!