Wie is jou grote voorbeeld (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

unspecified    posted on 25-03-2009 18:45
Hey, hier een vraagje.

Welke DJ is jou Voorbeeld (inspiratiebron)?
Vertel er ook de reden eventjes bij.

Mijn grote voorbeeld is:

Armin van Buuren.

Reden:

ik vind zijn producties super lekker maar zijn mixes zijn gwn heilig.:D
alvast bedankt,
User edit by unspecified on 25-03-2009 @ 18:47:01 (100%)

What do you think about Wie is jou grote voorbeeld ??

Vote :   

nils7    posted on 29-03-2009 18:59
Poster: ianroma
Poster: Julemac
Poster: nils7

Mijn voorbeeld is wel Tiesto Happy, laughing 
Aangezien ik nu in dezelfde club draai waar hij ook heeft gedraaid in Breda... moet er alleen net als hem ook ontslagen worden dan Winking my eye

Hij zal wel de Spock bedoelen denk ik? Waar draaien jullie in Breda? Ikzelf borabora en La Ross

Nee de spock niet... da's een rookhok nu Unhappy
Nachtwacht Happy, laughing residentie op vrijdag
En soms een zaterdag (de vaste DJ is sindskort weg, dus ik ga afwisselen met een andere op zaterdag om & om).

En daarnaast Cafe Janssen, Cafe Oranje, Pastorie 

Humm dan ken jij arneaux(?) wel en boris?
User edit by nils7 on 29-03-2009 @ 19:04:02 (68%)
defam    posted on 05-04-2009 23:29
Darkraver: gewoon de man die elk feest een feest maakt!
DJ Rob en MC Joe: hou niet zo van dat geMC erdoor, maar dit duo is de ultimate!! Heb ze groot zien worden in Parkzicht!
DJ Stanton en DJ Panic: de old school hardcore kings!
The Prophet: hardcore & hardstyle, no problemo voor hem
Technoboy: The italian gangster met italian sounds of hardstyle!
Danielle Mondello: er had hier iemand over 3 draaitafels gebruiken?? Hij heeft in een set 6 draaitafels gebruikt!! Kunstenaar!!
En kan zo nog wel ff dorgaan....Cool
Epocs    posted on 06-04-2009 00:46
Ben niet fan van Trance maar als ik die beelden bekijk kan Tiesto toch echt alles los krijgen.

House; Vato Gonzales altijd wel lachen hoe die gozer draait en hij heeft een leuke eigen style gecreerd.
Hardstyle: Moeilijk.. Noisecontrollers of Donkey Rollers... Donkey Rollers waarom nou heel simpel hun zijn exclusief en als ze een keer draaien is het een strak setje met alleen maar gebeuk.
Tekhead    posted on 06-04-2009 01:11
Voor de meeste onder ons is hun grootte voorbeeld een gekende dj uit de scéne van hun favoriete muziekstijl. Een liefhebber vab de Harde Duitse Technostijl zoals schranz zullen niet Chris liebing of Sven Vath als grote voorbeeld nemen en omgekeerd. Om voor mij een groot voorbeeld te zijn moet je meer kunnen dan alleen maar de juiste platen draaien en een gezellig feestje kunnen bouwen. Mijn criteria zijn o.a. meerdere stijlen kunnen draaien, jaren al aan de top staan, klassiekers van hits gescoord hebben, en een invloed hebben (gehad) op je muziekstijl, maar ook vernieuwend zijn en blijven en op de grootste evenementen de wereld rond gedraaid hebben. Daarmee is het lijstje van kandidaten al flink uitgedund. Dave Clark is hier mijn absolute nr 1. Maar ook bijvoorbeeld de broertjes DeWaele zijn nu al cult.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dj-Styloz    posted on 06-04-2009 09:54
Willem kanon.
Tekhead    posted on 06-04-2009 23:11
Poster: Dj-Styloz
Willem kanon.

who the f**ck is willem kanon ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Convert    posted on 06-04-2009 23:17
Poster: Tekhead
who the f**ck is willem kanon ?

MCO    posted on 06-04-2009 23:43
juist haha willem kanon:P lang niet gezienWinking my eye

"daar draai ik mijn hand niet voor om" haha
Epocs    posted on 07-04-2009 00:10
Poster: Tekhead
Voor de meeste onder ons is hun grootte voorbeeld een gekende dj uit de scéne van hun favoriete muziekstijl. Een liefhebber vab de Harde Duitse Technostijl zoals schranz zullen niet Chris liebing of Sven Vath als grote voorbeeld nemen en omgekeerd. Om voor mij een groot voorbeeld te zijn moet je meer kunnen dan alleen maar de juiste platen draaien en een gezellig feestje kunnen bouwen. Mijn criteria zijn o.a. meerdere stijlen kunnen draaien, jaren al aan de top staan, klassiekers van hits gescoord hebben, en een invloed hebben (gehad) op je muziekstijl, maar ook vernieuwend zijn en blijven en op de grootste evenementen de wereld rond gedraaid hebben. Daarmee is het lijstje van kandidaten al flink uitgedund. Dave Clark is hier mijn absolute nr 1. Maar ook bijvoorbeeld de broertjes DeWaele zijn nu al cult.

De meeste onder ons hebben hier niet om gevraagt? De meeste van ons geven antwoord op zijn vraag wie is je voorbeeld. En er word niet gevraagt wat jij van de redenering van een persoon vind?
Slaat een beetje nergens op hoe jij begint in je bericht. Als mensen zo tot hun voorbeeld komen waarom niet ? We zijn allemaal individuen?
Winston    posted on 07-04-2009 13:18
Als het om jongere members gaat is het logisch dat ze niet veel DJ's kennen laatstaan dat ze hun loopbaan hebben kunnen volgen.

Tekhead geeft gewoon een tegenstelling aan van hoe hij tot zijn voorbeeld komt.

@defam: Phil Jones deed het niet een keertje of af en toe met drie draaitafels. Maar elke week 1 of 2 mixjes van gauw meer dan twee uur. En bijna continu, gedurende de hele set, kon je horen dat alle drie draaitafels in werking waren. Ook vroeg ik me altijd af hoe het mogelijk was om zo snel platen te verwisselen en gereed te hebben.
Tic Toc
User edit by Winston on 07-04-2009 @ 14:20:22 (23%)
Sandr    posted on 07-04-2009 14:00
Poster: nils7

Mijn voorbeeld is wel Tiesto Happy, laughing 
Aangezien ik nu in dezelfde club draai waar hij ook heeft gedraaid in Breda... moet er alleen net als hem ook ontslagen worden dan Winking my eye
Nee de spock niet... da's een rookhok nu Unhappy
Nachtwacht Happy, laughing residentie op vrijdag
En soms een zaterdag (de vaste DJ is sindskort weg, dus ik ga afwisselen met een andere op zaterdag om & om).

En daarnaast Cafe Janssen, Cafe Oranje, Pastorie 

Humm dan ken jij arneaux(?) wel en boris?

Een quote in een quote in een quote geloof ik....

Maar welke avonden draaien jullie en waar? Ik zit zelf op school in Breda en hop zo af en toe doordeweeks de stad wel eens in...

Heb zelf ook wel eens overwogen om in Breda te gaan draaien maar al het gesjouw met CD's de trein in heeft me hier toch van weerhouden...

Maar waar en wanneer draaien jullie, dan kan ik misschien eens komen kijken..

Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 07-04-2009 @ 14:02:26 (13%)
Ashley    posted on 07-04-2009 15:16
Laidback Luke
Maar wat nou als het lukt, mama?
Djdre    posted on 07-04-2009 15:18
Laidback Luke
Gregor Salto
Chuckie
Sunnery James & Ryan Marciano
djmamo    posted on 07-04-2009 21:49
mijn nr. 1 is en blijft tiesto, en er zal komende jaren ook niemand doen wat deze man heeft gedaan in de dance wereld.
www.moonentertainment.nl
Stefjuuh    posted on 07-04-2009 22:18
Als ik iemand moet aanwijzen waardoor ik ben begonnen is het wel tiesto, alleen jammer dat je nu vrij weinig van hem hoort...
unspecified    posted on 07-04-2009 22:21
Poster: Stefjuuh
Als ik iemand moet aanwijzen waardoor ik ben begonnen is het wel tiesto, alleen jammer dat je nu vrij weinig van hem hoort...

ik ben begonnen door tiesto en armin(H)

idd jammer maar helaas.
hijs niet zo populair meer he en niet meer echt actief.
ook jammer dat de style van armin laatste tijd emer soft-dance is geworden inplaats van trance
Mixt-Ape    posted on 07-04-2009 22:24
Deadmau5, Richie Hawtin
EDIT: aub geen gezever over digitaal draaien...dankjewel
User edit by Mixt-Ape on 07-04-2009 @ 22:25:18 (100%)
unspecified    posted on 07-04-2009 22:26
gezever nog wel:P
Snoey    posted on 07-04-2009 22:34
Poster: Stefjuuh

Eind dit jaar verwacht hij zijn 4e artiesten album en dat betekent weer een release party en een concert tour Winking my eye 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 07-04-2009 22:47
Poster: milanium

idd jammer maar helaas.
ook jammer dat de style van armin laatste tijd emer soft-dance is geworden inplaats van trance

Tiesto is nog dodelijk actief hoor! Maar aan de andere kant van de wereld..:p
Nohtreya    posted on 08-04-2009 03:40
2nd Nature
Chuckie
Irwan
Esperanza (Heeft mij zo wat persoonlijk in de DJ scene gebracht)

En allemaal wanneer ze R&B/HipHop draaien Cool
Tomazos    posted on 08-04-2009 04:59
mijne:

Irwan, zeer vette skills, en zeeer aardige vriendelijke gozer,
Laidback luke,
Chuckie (van aantal jaar geleden)

en kwa skills,

Rockid!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
djmamo    posted on 08-04-2009 08:48
Poster: milanium

idd jammer maar helaas.
  Weet wederom niet waar je je uitspraak op baseerd, maar tiesto is zeker wel erg actief kijk maar eens naar zijn agenda....... en de style van armin is laatste tijd iets harder geworden, en niet zo zweverig als dat hij de eertse keer armin only deed. volgende keer iets beter rond kijken en dan reageren.
www.moonentertainment.nl
TheHunter    posted on 08-04-2009 08:49
Ik zal strax ff een filmpje plaatsen van vato die een nieuwe song in 3 sec gelijk heeft lopen??
Kunnen dat er meer onder ons of ben ik gewoon sloom?
Dubbelyou    posted on 08-04-2009 10:21
Absolute nummer 1:

dave clark  natuurlijk! Deze man heeft skills en producties die je maar weinig achter decks ziet staan!

en dit is maar een klein stukje bewijs:
http://www.youtube.com/watch?v=zhFyqH9M9yw

Absolute nummer 2:Ben Sims Deze man is gewoon innovatie ten top! 3 draaitafels, 4 of meer het kan allemaal. Naast zijn super draaistyle zijn zijn producties gewoonweg echt top! Daarnaast blijf ik nog steeds stiekem ben sims als vaste idool houden. Hij weet tenminste nog steeds wat echte techno is ipv die zachte hap van tegewoordig aka richie hawtin, marco bailey etc! (dat waren voorheen wel echt mijn helden, maar sinds 2005 kan ik wel janken)

User edit by Dubbelyou on 08-04-2009 @ 10:27:15 (49%)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

432 Users online: 298 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 2.586
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.752.058

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use