Poster: ianromaPoster: JulemacPoster: nils7
Mijn voorbeeld is wel Tiesto
Aangezien ik nu in dezelfde club draai waar hij ook heeft gedraaid in Breda... moet er alleen net als hem ook ontslagen worden dan
Hij zal wel de Spock bedoelen denk ik? Waar draaien jullie in Breda? Ikzelf borabora en La RossNee de spock niet... da's een rookhok nuNachtwachtresidentie op vrijdag
En soms een zaterdag (de vaste DJ is sindskort weg, dus ik ga afwisselen met een andere op zaterdag om & om).En daarnaast Cafe Janssen, Cafe Oranje, PastorieHumm dan ken jij arneaux(?) wel en boris?
Poster: Dj-Styloz
Willem kanon.
Poster: Tekhead
who the f**ck is willem kanon ?
Poster: Tekhead
Voor de meeste onder ons is hun grootte voorbeeld een gekende dj uit de scéne van hun favoriete muziekstijl. Een liefhebber vab de Harde Duitse Technostijl zoals schranz zullen niet Chris liebing of Sven Vath als grote voorbeeld nemen en omgekeerd. Om voor mij een groot voorbeeld te zijn moet je meer kunnen dan alleen maar de juiste platen draaien en een gezellig feestje kunnen bouwen. Mijn criteria zijn o.a. meerdere stijlen kunnen draaien, jaren al aan de top staan, klassiekers van hits gescoord hebben, en een invloed hebben (gehad) op je muziekstijl, maar ook vernieuwend zijn en blijven en op de grootste evenementen de wereld rond gedraaid hebben. Daarmee is het lijstje van kandidaten al flink uitgedund. Dave Clark is hier mijn absolute nr 1. Maar ook bijvoorbeeld de broertjes DeWaele zijn nu al cult.
Poster: nils7
Mijn voorbeeld is wel Tiesto
Aangezien ik nu in dezelfde club draai waar hij ook heeft gedraaid in Breda... moet er alleen net als hem ook ontslagen worden danNee de spock niet... da's een rookhok nuNachtwachtresidentie op vrijdag
En soms een zaterdag (de vaste DJ is sindskort weg, dus ik ga afwisselen met een andere op zaterdag om & om).En daarnaast Cafe Janssen, Cafe Oranje, PastorieHumm dan ken jij arneaux(?) wel en boris?
Poster: Stefjuuh
Als ik iemand moet aanwijzen waardoor ik ben begonnen is het wel tiesto, alleen jammer dat je nu vrij weinig van hem hoort...
Poster: Stefjuuh
Als ik iemand moet aanwijzen waardoor ik ben begonnen is het wel tiesto, alleen jammer dat je nu vrij weinig van hem hoort...
Poster: milanium
ik ben begonnen door tiesto en armin(H)
idd jammer maar helaas.
hijs niet zo populair meer he en niet meer echt actief.
ook jammer dat de style van armin laatste tijd emer soft-dance is geworden inplaats van trance
Poster: milaniumWeet wederom niet waar je je uitspraak op baseerd, maar tiesto is zeker wel erg actief kijk maar eens naar zijn agenda....... en de style van armin is laatste tijd iets harder geworden, en niet zo zweverig als dat hij de eertse keer armin only deed. volgende keer iets beter rond kijken en dan reageren.
ik ben begonnen door tiesto en armin(H)
idd jammer maar helaas.
hijs niet zo populair meer he en niet meer echt actief.
ook jammer dat de style van armin laatste tijd emer soft-dance is geworden inplaats van trance