Wie is jou grote voorbeeld (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

unspecified    posted on 25-03-2009 18:45
Hey, hier een vraagje.

Welke DJ is jou Voorbeeld (inspiratiebron)?
Vertel er ook de reden eventjes bij.

Mijn grote voorbeeld is:

Armin van Buuren.

Reden:

ik vind zijn producties super lekker maar zijn mixes zijn gwn heilig.:D
alvast bedankt,
User edit by unspecified on 25-03-2009 @ 18:47:01 (100%)

What do you think about Wie is jou grote voorbeeld ??

Vote :   

ianroma    posted on 26-03-2009 19:05
Nee Andere eigenaar geloof ik. Het heette eerst Pukje:P
Sebasz    posted on 26-03-2009 19:07
Poster: Jer-E
chuckie, erick e, en gregor salto zijn toch mij  groote voobeelden allemaal super producties en kunnen ook nog eens waanzinnig draaien.

Chuckie vind ik een beetje een kneusje. Beetje eigendunk vind zichzelf helemaal geweldig...
Jean vind dat ook van zichzelf natuurlijk :P Maar hij is naar mijn mening gewoon superrelaxed
gelindo    posted on 26-03-2009 19:19
voor mij ricardo villalobos

reden : hij is gewoon geniaal
Convert    posted on 26-03-2009 19:24
Poster: Xtremer
Ik vind Zany ook erg goed hoor! Maar toch een stuk minder als het gaat om echt knal nummers. Zany, the fusion of sound die cd vind sowieso voor de helft niks:P. Maargoed daar heeft een ander ook een mening over natuurlijk.

Klopt, zijn oude nr's waren teminste beuqe, daar herkende ik Zany ook vooral aan! Lekker beuqende hardstyle maar dat wordt al minder behalve met Walt Janssen aka Southstylers krijg je nog wel eens beuqende tracks!

Ook ik vind The Prophet zeer goed hij kan zich zeker in goede stylen vinden, maar toch is mijn voorbeeld qua producen Technoboy! Heerlijke vocaltjes en altijd een goede nieuwe melodie met toch lekkere kick eronder.
djrforce    posted on 26-03-2009 20:03
ja technoboy zeker altijd weer een feest als weer een track uitkomt of een een feestje en precies wat convert zegt eigelijk Tongue
nickbn    posted on 27-03-2009 00:30
Josh Gabriel. Ja wie!?!?

Ja die houseliefhebbertjes van heden kennen die meneer niet! Ik zou zeggen Google deze meneer. Zo heeft hij samen met Dave Dresden een paar instant klassiekers gemaakt. Daarvoor ook al erg actief met het betere productiewerk en lekker een tijdje underground gebleven totdat de kwaliteit te erg op begon te vallen. Zo heeft deze meneer in een van zijn nummers de hartslag van zijn zoontje opgenomen en dit erin verwerkt. Als dat geen geniale ingeving is, dan weiß ich es auch nicht mehr! (googelen!)

RoyK    posted on 27-03-2009 11:19
Erick Morillo voor de house muziek.

Daarbij mogen ook best komen te staan: Richie Hawtin, Laurent Garnier, 2000 and One, Josh Wink & Ricardo Villalobos! Cool
Snoey    posted on 27-03-2009 11:45
Poster: DJADMIN
Tiesto uitkotsen is duidelijk jaloezie....wat die man gepresteerd heeft...ongelofelijk, of je nu van zijn muziek houdt of niet !

Ook voor mij, zeker iemand waar ik tegen op kijk !

Toen Tiësto voor de derde keer op rij op nummer 1 stond in de DJMag Top 100, werd het een hype om Tiësto uit te kotsen. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Snoey    posted on 27-03-2009 11:47
Poster: Abram
Paul van Dyk. Fantastische en openminded DJ en Producer. Durft een hoop genres aan te raken en er ook succesvol in te worden.

Inderdaad ook een gave Dj met goede producties en een hele gave compilatie cd (The Politics Of Dancing 2) en dan vooral cd2.
Jer-E    posted on 27-03-2009 11:54
Poster: Sebasz

Chuckie vind ik een beetje een kneusje. Beetje eigendunk vind zichzelf helemaal geweldig...
Jean vind dat ook van zichzelf natuurlijk :P Maar hij is naar mijn mening gewoon superrelaxed

ookal is chuckie een kneusje hij heeft het wel voor elkaar en kan draaien als de ziekte.
gewoon brilliante techniek.

kijk deze maar Happy, laughing
User edit by Jer-E on 27-03-2009 @ 11:54:29 (56%)
ianroma    posted on 27-03-2009 11:59
Chuckie is inderdaad live geniaal! Jammer van de MC, die snapt er niks van haha.
Sebasz    posted on 27-03-2009 12:18
Op Sensation White bakte hij er anders niks van :P
Weet trouwens iemand hoe dat nummer heet wat hij daar draait met 'I wanna rock right now'?
User edit by Sebasz on 27-03-2009 @ 12:22:19 (100%)
ianroma    posted on 27-03-2009 12:32
Die tekst is gewoon een sample die hij er doorheen draait. De nummers zijn: Shake & Pop van Green velvet en de 2e is Guess what van chuckie en hardwell geloof ikWinking my eye
Bouncy    posted on 27-03-2009 19:18
Poster: Sebasz
Op Sensation White bakte hij er anders niks van :P?

Voor het eerst dat ik het met jou eens ben! :P
TheHunter    posted on 27-03-2009 19:25
Ziek filmpje vanaf 1.55 :P hij bakt er egt wel wat ven :D
Snoey    posted on 27-03-2009 20:18
Poster: Bouncy

Klopt, hij moest van Sensation normaal beatmatchen en lange mixes maken.
Stephanie    posted on 27-03-2009 22:12
Mijn grote voorbeeld is al jaren Ben Liebrand, wat mij betreft de meester als het om mixen gaat!

Het grootste compliment wat ik dan ook ooit heb gehad is dat iemand me bestempelde als "Miss Liebrand" Cool
TheHunter    posted on 27-03-2009 22:27
Haha, ben liebrand woonde eerst bij mij in het dorp :D, nu verhuisd naar t dorp ernaast xD.
Zijn zoon zit bij me op school
Sebasz    posted on 28-03-2009 00:48
Poster: ianroma
Die tekst is gewoon een sample die hij er doorheen draait. De nummers zijn: Shake & Pop van Green velvet en de 2e is Guess what van chuckie en hardwell geloof ikWinking my eye

Danku Happy, laughing

Poster: Bouncy

Love is in the air Cool
Dyno    posted on 28-03-2009 08:28
Poster: Stephanie
Mijn grote voorbeeld is al jaren Ben Liebrand, wat mij betreft de meester als het om mixen gaat!

Helemaal mee eens. Door hem ben ik gaan draaien.

Ik heb hier nog een bak met allemaal cassettebandjes waar (bijna) alle grandmixen en minimixen op staan. Vraag me af of dit nog afspeelbaar is eigenlijk, haha.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Stefjuuh    posted on 28-03-2009 08:56
Poster: ianroma
Chuckie is inderdaad live geniaal! Jammer van de MC, die snapt er niks van haha.

Check Chuckie aan die arm van die MC trekken!:P
ArCee    posted on 28-03-2009 09:38
Dat zijn er diverse (geweest).

Dimitri, de man die me in 1988 gek maakte van house.

Sean Tyas, de man die mij liet terug keren naar de booth.

Armin van Buuren, die mij over de streep trok in A.S.O.T naar Trance.

Momenteel: Muziekanten/producer/deejays als: Activa, Tom Colontonio, Aly & Fila, Manuel le Saux, Amex, Fast Distance, Alex M.o.r.p.h, Singularity, Sean Tyas & Ben Gold.
unspecified    posted on 28-03-2009 11:45
:O het verschilt wel veel bij iedereen hoor:P ik had al gezegt armin van buuren maar daar mogen: tiesto, paul van dyke, chuckie en Laurent wolf ook wel bij. Maar ARMIN staat tog nog ver bovenaan de top voor mijHappy, laughing
Tomazos    posted on 28-03-2009 13:26
Poster: Jer-E

ookal is chuckie een kneusje hij heeft het wel voor elkaar en kan draaien als de ziekte.
gewoon brilliante techniek.

kijk deze maar Happy, laughing

heel eerlijk.. vind ik die 'skillz' in het filmpje voor chuckie's doen wel meevallen,

die tricks die hij doet vallen opzich wel mee, en veel vocals/sampjes hebben, en alles geprematcht hebben,

geef mij maar de chuckie van Vroeger.. de master in hiphop/reaggaeton e.dCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
PsykologicalBeatzz    posted on 28-03-2009 21:53
Coone & Psyko Punkz
User edit by PsykologicalBeatzz on 02-04-2009 @ 13:01:07 (100%)

304 Users online: 242 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 8.430
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.902