Poster: Jer-E
chuckie, erick e, en gregor salto zijn toch mij groote voobeelden allemaal super producties en kunnen ook nog eens waanzinnig draaien.
Poster: Xtremer
Ik vind Zany ook erg goed hoor! Maar toch een stuk minder als het gaat om echt knal nummers. Zany, the fusion of sound die cd vind sowieso voor de helft niks:P. Maargoed daar heeft een ander ook een mening over natuurlijk.
Poster: DJADMIN
Tiesto uitkotsen is duidelijk jaloezie....wat die man gepresteerd heeft...ongelofelijk, of je nu van zijn muziek houdt of niet !
Ook voor mij, zeker iemand waar ik tegen op kijk !
Poster: Abram
Paul van Dyk. Fantastische en openminded DJ en Producer. Durft een hoop genres aan te raken en er ook succesvol in te worden.
Poster: Sebasz
Chuckie vind ik een beetje een kneusje. Beetje eigendunk vind zichzelf helemaal geweldig...
Jean vind dat ook van zichzelf natuurlijk :P Maar hij is naar mijn mening gewoon superrelaxed
Poster: Sebasz
Op Sensation White bakte hij er anders niks van :P?
Poster: Bouncy
Voor het eerst dat ik het met jou eens ben! :P
Poster: ianroma
Die tekst is gewoon een sample die hij er doorheen draait. De nummers zijn: Shake & Pop van Green velvet en de 2e is Guess what van chuckie en hardwell geloof ik
Poster: Bouncy
Voor het eerst dat ik het met jou eens ben! :P
Poster: Stephanie
Mijn grote voorbeeld is al jaren Ben Liebrand, wat mij betreft de meester als het om mixen gaat!
Poster: ianroma
Chuckie is inderdaad live geniaal! Jammer van de MC, die snapt er niks van haha.
Poster: Jer-E
ookal is chuckie een kneusje hij heeft het wel voor elkaar en kan draaien als de ziekte.gewoon brilliante techniek.kijk deze maar