Wie is jou grote voorbeeld (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

unspecified    posted on 25-03-2009 18:45
Hey, hier een vraagje.

Welke DJ is jou Voorbeeld (inspiratiebron)?
Vertel er ook de reden eventjes bij.

Mijn grote voorbeeld is:

Armin van Buuren.

Reden:

ik vind zijn producties super lekker maar zijn mixes zijn gwn heilig.:D
alvast bedankt,
User edit by unspecified on 25-03-2009 @ 18:47:01 (100%)

What do you think about Wie is jou grote voorbeeld ??

Vote :   

Xtremer    posted on 25-03-2009 22:42
Dov J Elkabas, The Prophet:d! Geef toe, die man heeft toch flink wat betekend in de Hardstyle/Hardcore scene:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Tomazos    posted on 26-03-2009 00:12
naja, volgens mij is Zany nogsteeds 'god' in hardstyle land hoor:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
LouisCasper    posted on 26-03-2009 00:23
Toch wel Hardwell, die gast heeft het op 21 jarige leeftijd al heeeeeeeel erg ver geschopt. Echt natuurtalentje.
http://www.louiscasper.com
Stovas    posted on 26-03-2009 00:44
als je het mij vraagt  is hardwell een prima dj maar je raakt snel uitgekeken op zijn muziek heb alle eclectic beatz en je gaat toch snel over naar de wat chillere house. (ieder ze eigen smaak he )
probeer het nummer van finally bart b more remix (oke hij is wat oud maar die heeft mij overstag laten gaan).

greetz
Snoey    posted on 26-03-2009 05:28
Poster: Tomazos
wie niet..

maar nu kotst iedereen 'tiesto' uit:P,

Hoezo kots iedereen Tiësto uit? Hij staat nog steeds elk weekend te draaien in een uitverkocht stadion/zaal met zijn eigen feesten. Zelfs Amerikaanse pop sterren willen dat Tiësto een remix van hun plaat maakt. Best knap als iedereen je uitkost. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Xtremer    posted on 26-03-2009 07:55
Poster: Tomazos
naja, volgens mij is Zany nogsteeds 'god' in hardstyle land hoor:P

Ik vind Zany ook erg goed hoor! Maar toch een stuk minder als het gaat om echt knal nummers. Zany, the fusion of sound die cd vind sowieso voor de helft niks:P. Maargoed daar heeft een ander ook een mening over natuurlijk.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 26-03-2009 @ 07:56:28 (3%)
JazzyMax    posted on 26-03-2009 10:26
- Boys Noize
- Gerrit K
- Vitalic
- Dr Lektroluv
- 2 Many Dj's
Jer-E    posted on 26-03-2009 10:53
chuckie, erick e, en gregor salto zijn toch mij  groote voobeelden allemaal super producties en kunnen ook nog eens waanzinnig draaien.
Saskia    posted on 26-03-2009 11:02
jij blijft ook maar topics maken hé :P..
mijn voorbeelden
hardwell: topgozer en top muziek
laidback luke: gruwelijk gewoon
en erick e: leuke gast en ook echt goede muziek
Didier_Deluxe    posted on 26-03-2009 14:42
Pryda,
élke plaat van die man is simpelweg geniaal.

tom-j    posted on 26-03-2009 14:47
Bart B More:d! Hij heeft een hele eigen sound waar ik me echt in kan vinden!
maar ook Hardwell, hij draait goed en zijn producties zijn erg goed (vind ik!)!
nils7    posted on 26-03-2009 15:01
Poster: Snoey

Hoezo kots iedereen Tiësto uit? Hij staat nog steeds elk weekend te draaien in een uitverkocht stadion/zaal met zijn eigen feesten. Zelfs Amerikaanse pop sterren willen dat Tiësto een remix van hun plaat maakt. Best knap als iedereen je uitkost. 

Mijn voorbeeld is wel Tiesto Happy, laughing 
Aangezien ik nu in dezelfde club draai waar hij ook heeft gedraaid in Breda... moet er alleen net als hem ook ontslagen worden dan Winking my eye
En laatst kwam ik m tegen in de parkeergarage onderweg naar m'n gig. Hij keek wel ff toen ie me zag lopen met me cd tassen heheheh Happy, laughing
DJADMIN    posted on 26-03-2009 15:12
Tiesto uitkotsen is duidelijk jaloezie....wat die man gepresteerd heeft...ongelofelijk, of je nu van zijn muziek houdt of niet !

Ook voor mij, zeker iemand waar ik tegen op kijk !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
tom-j    posted on 26-03-2009 15:14
Poster: DJADMIN
Tiesto uitkotsen is duidelijk jaloezie....wat die man gepresteerd heeft...ongelofelijk, of je nu van zijn muziek houdt of niet !

Ook voor mij, zeker iemand waar ik tegen op kijk !

het is idd een beetje raar om hem uit te kotsen!
door hem ben ik wel begonnen met draaien dus hij zal altijd een voorbeeld blijven! nu alleen iets minder, omdat mijn muziek stijl veranderd is.
DJDenz    posted on 26-03-2009 15:18
Ron van den Beuken, die maakt altijd van die "emotie" droomplaten. Heerlijk gewoon Cool
Mineral    posted on 26-03-2009 15:18
Hardwell:

Top producties en kan heerlijk draaien
Abram    posted on 26-03-2009 15:23
Paul van Dyk. Fantastische en openminded DJ en Producer. Durft een hoop genres aan te raken en er ook succesvol in te worden.
DJHilde    posted on 26-03-2009 16:18
Don diablo, vind z'n muziek echt tóp, en hij kan 't publiek bespelen als geen ander..
Jorrit    posted on 26-03-2009 16:43
Laidback Luke (Om z'n persoonlijkheid en skills, live en in de studio)
Copyright (Om hun producties)
Ryan Marciano & Sunnery James (Live zijn dit echt helden, entertainment ten top!)
Lucien Foort (Is gewoon dik punten scoren als zo iemand je naam kent terwijl je 'm een jaar geleden voor het laatst sprak! Winking my eye Zonder dollen; platenkeus van deze man is echt subliem!)
Lawrenz    posted on 26-03-2009 17:05
Eddie Thoneick om zijn producties, zijn sound vind ik echt dikke sh*t.
Daarnaast gasten als Leroy Styles, SJ&RM en ook Laidback Luke om hun creatieve manier van draaien. Daar heb ik echt zwaar respect voor :P
voyager    posted on 26-03-2009 17:39
zowiezo zonder twijfel svenson... zeker als je hem samen met Gielen laat spelen,klinkt het nice!. het lijkt net alsof je in de ''trance'' wordt meegesleurd.

Verder heeft Ti?sto mij ook geinspireerd om verder in het wereldje van het dj'en te komen. En ja, als mensen hem uitkotsen, dat is diegene eigen probleem, ikzelf heb daar niet veel moeite mee, die man heeft tenslotte wel veel bereikt(je kunt je eerder afvragen wat niet)maar goed.

de sommige artiesten die jullie benoemen bijv. Eddie Thoneick en dergelijke heb ik geen ervaring, dus durf ik nog niets over te zeggen.

Julemac    posted on 26-03-2009 18:15
Poster: nils7

Aangezien ik nu in dezelfde club draai waar hij ook heeft gedraaid in Breda... moet er alleen net als hem ook ontslagen worden dan Winking my eye

Waar draai je dan in Breda? Ik draai zelf namelijk ook in Breda Winking my eye

Mijn voorbeelden zijn verder:
Roog / Hardsoul
Erick E
Laidback Luke
Dave Spoon
User edit by Julemac on 26-03-2009 @ 18:16:45 (28%)
Estacy    posted on 26-03-2009 18:19
Jonathan AKA Ellaskins heeft mij samen met Tiësto het DJ wereldje ingelokt. Tiesto is niet mijn voorbeeld meer, maar hij heeft me wel in het DJ gebeuren gesleurd, en daar ben ik hem dankbaar voor
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ianroma    posted on 26-03-2009 18:22
Poster: Julemac
Poster: nils7

Waar draai je dan in Breda? Ik draai zelf namelijk ook in Breda Winking my eye

Mijn voorbeelden zijn verder:
Roog / Hardsoul
Erick E
Laidback Luke
Dave Spoon

Hij zal wel de Spock bedoelen denk ik? Waar draaien jullie in Breda? Ikzelf borabora en La Ross

Julemac    posted on 26-03-2009 18:29
Ik draai vast in de Walkabout
en binnenkort ook voor upperhouse in de Spinola.
die gaan trouwens ook feesten organiseren in Borabora,
was die trouwens niet dicht pas?

431 Users online: 316 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 4.328
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.753.800