Welke DJ is jou Voorbeeld (inspiratiebron)? Vertel er ook de reden eventjes bij.
Mijn grote voorbeeld is:
Armin van Buuren.
Reden:
ik vind zijn producties super lekker maar zijn mixes zijn gwn heilig.:D alvast bedankt,
User edit by unspecified on 25-03-2009 @ 18:47:01 (100%)
What do you think about Wie is jou grote voorbeeld ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
- Laidback Luke - Fedde le Grand - Eric van Kleef - Roger Martinez - Armin van Buuren - Jean - Mark Mendes - Chocolate Puma - Bingo Players - Funkerman - Joris Voorn
En miss nog wel een paar
User edit by CoenBaas5300 on 25-03-2009 @ 19:28:12 (13%)
Thomas Bangalter en nog een kennis van mij hij is een geluidstechnieker en ik moet zeggen dat ik zeer veel respect voor hem heb aangezien hij blind is en voor zeer veel bekende vlamingen heeft gewerkt.
User edit by TheMole on 07-04-2009 @ 14:30:51 (100%)
Headhunterz,wildstylez, frontliner, technoboy, angerfist, korsakoff, outblast, catscan, daymar, drokz, steen, neophyte, nouja eigenlijk elke steengoeie artiest in de hardcore en hardstyle scene :D
Poster: TheHunter Vato G. Live is ie gwoon $# goed, vooral nu in combo met mc tjen. Echt geweldige show.
idd,
ik heb geen grote voorbeeld, maar ik heb wel zwaar respect voor hardwell, puur hoe hij het op zijn leeftijd allemaal doet en alles flikt tot wat hij nu is.
en toch nog heeeeel relaxte gozer blijven waar je gewoon mee aan de bar wat kan gaan drinken,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Hardwell's vroegere productions/remixes zijn ook vett. Denk aan: DJ Hardwell - King Of the Beatz Lady Bee ft. Dj Bruze - Play that funk (Hardwell Remix) The Partysquad - Stuk (Hardwell Remix) Rehab - Mrkrstft (Hardwell Remix) Allemaal vett.
-Sven Väth(Techno koning) -Magda -Chris liebing -Carl Cox -Richie Hawtin -Mark Mendes -Mauro Picotto(eigenlijk alleen om het nummer: New Time, New Place) -BOYS NOIZE
en Mondial, Bootskamp (zijn 2 dj's die mij de kneepjes van het vak leren)
Shameboy !! Heb ze live gezien oojt en werd helemaal geeeeeeeeeek :P
En anders, buite het dj gedeelte dan ...
Andrea Bocelli Dikke respect voor die man! Nog een klein beetje zicht op het rechter oog en voor de rest blind maar toch doorzetten. En wat een stem dat die man heeft.
toch wel laidback luke.. als ik op djsounds interviews van hem kijk moet ik zeggen dat hij gewoon een super relaxte gast is zijn remixen zijn super, zijn live sets zijn ook verbazingwekkend..
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.