Hoe kom ik aan boekingen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Pimpo    posted on 25-03-2009 17:08
Ik ben nu al een tijdje aan de slag en kan lekker draaien, maar hoe kom ik aan boekingen
buiten het circuit van alleen draaien voor familie en vrienden? Heeft iemand tips?

What do you think about Hoe kom ik aan boekingen ??

Vote :   

Basrose    posted on 25-03-2009 17:10
Begin met dj contesten voor ervaring zou ik zeggen.. ik denk dat de meeste van ons zo begonnen zijn.
DanielD    posted on 25-03-2009 17:22
dj contesten is toch zeker wel een vereiste.

hier kan je toetsen of je daadwerkelijk uit het juiste hout bent gesneden. ook voor jezelf prettig om te weten.
D-Zone    posted on 25-03-2009 17:52
Online of on the spot contesten?
DAW    posted on 25-03-2009 18:09
Er zijn zoveel manier om dit te doen. Contest kan men online doen maar ook op lokatie.

Maken van mix tapes helpt ook. Maakte deze zelf elke maand en later om de week en verspreide deze dan onder vrienden en deze copieerde deze dan weer voor kennissen of andere vrienden. Maar dit was in het tijd perk van het casetebandje :P (vroeger)

Nu heb je het nog makkelijker. Het medium Internet kun je dus ook mixen verspreiden. Maak een mix post deze op diverse fora waaronder hier en wacht de reacties af (kan ook op Soulseek, newsgroups etc). Zet natuurlijk in de meta tags jou contact gegevens Winking my eye

Op gegeven moment leg je vanzelf de contacten. Geduld is in deze een schone zaak :D
http://EOSfotografie.nl
Pimpo    posted on 25-03-2009 18:14
Zijn er dan ook websites waar je jezelf en je demo kan promoten of iets dergelijks?
DAW    posted on 25-03-2009 18:18
Google is je vriend in deze google eens..... en ook hier is er een mogelijkheid om je mix neer te zetten (maar dit had ik in me bovenstaande post al aan gegeven :P.

PS
Met de zoek functie van het forum zul je ook een aantal topics vinden met dit onderwerp. Hier staan al heel erg veel tips in. Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 25-03-2009 @ 18:19:01 (82%)
Pimpo    posted on 25-03-2009 18:21
Ik denk niet dat per definitie iemand die een bruiloft of partijtje geeft een P2P programma gebruikt om vervolgens mij te gaan boeken. Is er een laagdrempelig platform waar jan en alleman komt en een kans maak om geboekt te worden?

--------------------------

Man, man nog geen één website gehoor en dan locken, het lijkt hier wel een kamp. Als dit de toekomst is. Bij zoeken staan alleen tips die mijn opa me ook geeft.

--------------------------

Eén persoon antwoord en dan lock, mogen anderen niet reageren?
User edit by Pimpo on 25-03-2009 @ 18:41:57 (100%)
Jorrit    posted on 25-03-2009 18:26
Zoek functie werkt echt heel goed hier hoor...

Lijkt me een goed idee om daar verder te gaan en het een beetje centraal te houden.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

158 Users online: 60 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 49.281
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.956.573