Ik ben al enige tijd aanwezig op dit forum, maar van een voorstelrondje is het nog niet gekomen, dus bij deze!
Ik ben Roy, 24 jaar en ben woonachtig in Arnhem. Ik ben echt al mijn hele leven verslaafd aan muziek (wie niet hier). Dat begon vroeger (en nog steeds) met muziek van: Jamiroquai, Marvin Gaye, Phil Collins, Beachboys etc. Een vrij brede smaak dus.
Ik ben in 2002 begonnen met draaien. In de eerste jaren echt puur voor mezelf, boven op zolder in mn eentje. In had hier en daar wat demo's weg gegeven en toen heb ik voor het eerst op een feestje in Rotterdam mogen draaien. Was ergens op een industrieterrein, niet heel groot (+/- 150 man), maar wel echt house liefhebbers. Was helemaal goed.
Zoals gezegd, ik draai eigenlijk vooral house. En ik draai dan onder de naam: DV8 (uitspraak Engels: Deviate) Maar ik mag ook erg graag luisteren naar techno/minimal en progressive.
Ik weet niet of iemand al eens een demo van mij heeft gehoord. Die heb ik wel eens op de site gezet, maar ik zal er binnenkort nog eens een maken!
Groeten!
What do you think about Voorstelrondje Roy ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
welkom @ DJR, originele naam! met cijfers net als Deadmau5
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.026 days. Post CommentThat would be 200.9 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...