[M] Mijn hardstyle mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

defam    posted on 25-03-2009 10:27
Hierbij post ik dan mijn Hardstyle mix van vorig jaar. Vorig jaar? Ja, vorig jaar, toen de TT het nog redelijk deden....(wordt aan gewerkt, dus hopelijk snel wat beters!)
De geluidskwaliteit is wat minder, maar dat moet je dan maar voor lief nemen.Cool
Reactie's altijd welkom, positief en/of opbouwend!Cool
Hier de download link:

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Tracklist:

01. Davide Sonar - Reactor
02. Tatanka - Mess Up
03. Pavo - Elektronic
04. Luna - Bring That Shit Back
05. DJ Isaac - Impressed
06. Headhunterz - Reloaded
07. Davide Sonar - Here We Go Again
08. Headhunterz - Rock Civilization
09. Tatanka - Repumped
10. Tuneboy - I Will Grow!
11. Luna - Cut The Break
12. Pavo - Tekno Musik
13. Headhunterz - Last Of The Mohicanz
14. Davide Sonar - Reactor
(Dubble Penetration...I Know!)
15. Headhunterz - Speakafreak
16. Brainkicker - F.M.W. (Deep In The Throat Mix)
17. DJ Isaac - Backstage (Showtek Remix)
User edit by defam on 25-03-2009 @ 10:37:51 (100%)

What do you think about [M] Mijn hardstyle mix ??

Vote :   

Illusion    posted on 25-03-2009 10:31
Oke, ben benieuwd. Ga straks luisteren als ik thuis benWinking my eye

Wat ik wel opmerk is dat je veel commercieel draait. En je platenkeuze zou ik totaal anders doen. (ieder zijn ding natuurlijk) Reactor is best een hard nummer. In plaats daarvan zou ik met Tuneboy - I Will Growl beginnen.

En Davide Sonar als 1e track, en Dj Isaac als laatste? Lijkt me niet echt een lekkere afsluiter:p. Maar geen idee hoe je mixed, duss moet ik eigenlijk wat zeggen als ik hem heb geluisterd. Heb hem nog niet geluisterd, want zit op school, maar dit viel me nog even op.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 25-03-2009 @ 13:12:31 (100%)
Synchronizer    posted on 25-03-2009 12:12
me 2. tracklist ziet er veelbelovend uit iig.. Smile
Xtremer    posted on 25-03-2009 14:16
Klinkt niet verkeerd hoor! Hier en daar een klein foutje met de in/uitmix, maar dat moet kunnen:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Illusion    posted on 25-03-2009 21:32
Netjes gemixed, ik hoor her en der een klein foutje.

Platenkeuze zou ik zelf anders doen, vind hem zelf net iets te commercieel.
En de overgang van Pavo naar Luna is een groot verschil. Die van pavo is behoorlijk hard en die van Luna is al weer wat jaartjes.

Maar qua mixtechniek, dikke pluspunt.

Vet plaatje van de list is: 16. Brainkicker - F.M.W. (Deep In The Throat Mix)
Convert    posted on 25-03-2009 21:38
Ook ff luisteren danmaar :P Maar wel beetje veel dezelfde artiesten! Winking my eye
defam    posted on 25-03-2009 23:36
Tanx mensen!!Cool
Ik hoor veelal dat t commercieel is...wat is dan commercieel of niet? Omdat t op feesten gedraaid wordt oid?!

Volgend probleem is dat ik niet veel nieuw vinyl kan aanschaffen op t moment...zit al een jaar zonder werk ivm hernia operatie die ik heb gehad, dus loop behoorlijk wat achter helaas....en ik toch mijn prioriteiten stel op m'n huisje en goed eten!Cool
Maar ga vooral door met opbouwende kritieken, hier leer ik van op m'n ouwe dag!!Cool (en kan veel hebben!!)Cool
Illusion    posted on 26-03-2009 11:43
Poster: defam

Volgend probleem is dat ik niet veel nieuw vinyl kan aanschaffen op t moment...zit al een jaar zonder werk ivm hernia operatie die ik heb gehad, dus loop behoorlijk wat achter helaas....en ik toch mijn prioriteiten stel op m'n huisje en goed eten!Cool
Maar ga vooral door met opbouwende kritieken, hier leer ik van op m'n ouwe dag!!Cool (en kan veel hebben!!)Cool

Oeh bah.. vervelend om te horen... Hopen dat het uiteindelijk weergoedkomtWinking my eye

Hoe lang draai je eigenlijk al? En draai je alleen hardstyle, of draai je ook nog andere stylen. Daar was ik nog wel even nieuwschierig naar:p
defam    posted on 26-03-2009 12:06
Ik draai nu een kleine 2a3 jaar weer....maar wel met tussenposes.
Ik heb nu sinds anderhalf jaar een ander huis waar ik een extra kamertje overhad voor mn spullen, hiervoor niet...
Ik heb van '92 tot '96 ook gedraaid, alleen niet met "het" djgear, Soundlab spul, maar heb hierdoor wel geleerd te draaien.
Ik heb nog een verzameling early hardcore/old school platen...maar das uit de tyd van '92/'96, en mij dus daar al lang niet meer in verdiept....en dat wil ik wel weer gaan doen.
Daarnaast vindt ik hard tekno/schranz ook geweldig, en wil mij daar later in gaan verdiepen om dat te gaan draaien!

Ja, ik hou van de harder styles of dance!

This is an old Topic

No new postings for 6.026 days.
 Post CommentThat would be 200.9 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

241 Users online: 75 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 21.181
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.494.954