Poster: Abram
G: Wees niet te streng voor jezelf. Als iets fout gaat dan is dat jammer, maar er is een grote kans dat je publiek het niet eens doorheeft. Ga gewoon lekker door en blijf niet bij je fouten hangen.
ZEER belangrijk punt! Gewoon doorgaan. Ik was op m'n 3e fuif die ik draaide (tevens de grootste van de 3) ongeloofelijk zenuwachtig. Ik maakte daar een grandioze fout in mijn ogen maar het publiek bleef maar gaan! Ze hadden het inderdaad niet door. Een niet getraind oor heeft dus vaak niet eens iets door.
En vooral jezelf blijven en je niet proberen opjagen. Want dan ga je pas compleet de mist in. Eens de eerste 3 nummers goed gingen blijft het meestal wel goed gaan, want dan heb je opeens een hoog zelfvertrouwen.
Wanneer je deze avond tot een goed einde gaat brengen ga je daar de volgende keer met heel erg veel zin en zelfvertrouwen aan je set beginnen. Het geeft je ego een boost geloof me maar
Veel succes!
Poster: Bosch
inderdaad, ik zou persoonlijk ook 2biertjes willen drinken voordat ik moet, dan voel ik me veel beter.. en haalt bij mij ook de stres weg, zodat ik ook beter en lekkerder kan draaien. kortom ik denk dat ik toch een klein beetje ga drinken want anders word ik gewoon te zenuwachtig man :P
Poster: Stefjuuh
Mijn CDJ onthoud gewoon van mastertempo, pitchrange en mode wat het was voor je hem uitzet..
En nu weet ik weer iets extra's TEGEN de CDJ-800!
Poster: Bartjens
Dan krijg je met benden dus van die smurfenstemmetjes :P
Poster: Winston
Als je een mixfout maakt merkt tenminste een groot deel van het publiek het wel maar het stoort ze niet als ze al in de roes van het feest zitten. Behalve als je elke overgang vernaggelt kun je dan lekker door.
Poster: CaSE
Ik zie proefdraaien altijd als een soort solicitatie. Als ik ergens ga soliciteren ga je toch ook niet eerst 2 biertjes drinken. Komt gewoon niet profesioneel over. Weet dat er een aantal horeca zaken zijn die het absoluut niet op prijs stellen als je drinkt tijdens het werken.
Verder, doe gewoon je ding. Zorg dat je lekker commercieel draait. Geen risico nemen de eerste keer, gewoon simpele beatmixjes. Doorstarten is ook helemaal niet erg. Je kunt nu eenmaal niet alles mixen.
Succes!
Poster: CaSE
Ik zie proefdraaien altijd als een soort solicitatie. Als ik ergens ga soliciteren ga je toch ook niet eerst 2 biertjes drinken.
Poster: Bartjens
Dan krijg je met benden dus van die smurfenstemmetjes :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.