Coyote Ugly muziek
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 23-03-2009 17:56
Dag iedereen,

Zaterdag moet ik in een danscafé draaien. Het thema is Coyote Ugly en de baas heeft mij gevraagd om coyote ugly muziekstijlen te draaien.. Nu ken ik niet echt veel van het thema (heb de film ook niet gezien). Kenne jullie nummers/cd's die in het thema passen?

Thanx

What do you think about Coyote Ugly muziek ??

Vote :   
DaMob    posted on 23-03-2009 18:00
Hm en waar is dit juist? Komen er ook van die dansereskes op de toog dansen? Kom ik mss wel eens af :p
JasperVC    posted on 23-03-2009 18:06
Poster: DaMob
Hm en waar is dit juist? Komen er ook van die dansereskes op de toog dansen? Kom ik mss wel eens af :p

Helemaal! :p En ze geven gratis shots!! Deftig dus :p
Yorick    posted on 23-03-2009 18:07
Van Coyote Ugly is een cd van uitgekomen..
Misschien kan je die ergens op het internet vinden of bij een winkel!
Sandr    posted on 23-03-2009 18:47
Ga naar bol-punt-com en typ bij zoeken naar muziek: Coyote ugly in en je hebt de cd....

Als ik jou was zou ik de film ook eens bekijken... dan heb je een idee van de sfeer die de film heeft en kan je misschien nog meer nummers bedenken die in dit thema passen...
Play that funky music white boy....
JasperVC    posted on 23-03-2009 19:16
Heb die cd inderdaad gevonden danku Winking my eye Maar het zijn allemaal van die iets té rustige muziekjes die niet echt passen in een 'danscafé'.. Niet echt mijn stijl ook trouwens

Maargoed :p toch bedankt
Sandr    posted on 23-03-2009 19:21
Mijn ervaring met thema avonden is dat je de muziek er niet teveel op moet afstemmen..

Gewoon draaien wat de avond vraagt, daar heb je veel meer aan dan aan een thema vasthouden.

Gewoon muziek draaien waar het publiek een leuke avond mee heeft en af en toe eens wat muziek van die coyote ugly cd draaien...

Play that funky music white boy....
Nandi    posted on 23-03-2009 19:27
Maak vlug wat remixen xD

This is an old Topic

No new postings for 5.894 days.
 Post CommentThat would be 196.5 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

123 Users online: 10 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 17.749
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.690.701