Zaterdag moet ik in een danscafé draaien. Het thema is Coyote Ugly en de baas heeft mij gevraagd om coyote ugly muziekstijlen te draaien.. Nu ken ik niet echt veel van het thema (heb de film ook niet gezien). Kenne jullie nummers/cd's die in het thema passen?
Ga naar bol-punt-com en typ bij zoeken naar muziek: Coyote ugly in en je hebt de cd....
Als ik jou was zou ik de film ook eens bekijken... dan heb je een idee van de sfeer die de film heeft en kan je misschien nog meer nummers bedenken die in dit thema passen...
Heb die cd inderdaad gevonden danku Maar het zijn allemaal van die iets té rustige muziekjes die niet echt passen in een 'danscafé'.. Niet echt mijn stijl ook trouwens
No new postings for 5.894 days. Post CommentThat would be 196.5 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.