Na een start gemaakt te hebben met mijn eigen DJ booth ben ik ook maar es begonnen met een unieke Pioneer Pro DJ Lamp. Door gebrek aan tijd heb ik nog weinig kunnen doen aan het meubel zelf. De lamp is slechts een klein detail waar ik wel even de tijd voor heb.
Ik zal vanmiddag even wat foto's posten van de voortgang
What do you think about Pioneer Pro DJ Lamp ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Er komen ledjes in de voet van de lamp. Deze staat nog niet op de foto. Ik ga er van uit dat ik straks nog wel even een foto kan plaatsen als ik de de onderdelen gesneden heb
Zo ik heb het polycarbonaat ook gesneden. De beschermfolie zit er nog op, dat haal ik er pas af na het nabewerken. Morgen ga ik er mee verder omdat ik nog geen materiaal heb om hem verder in elkaar te zetten.
@Convert; Ja de middelen heb ik via het werk. Heb het logo uitgesneden met een waterjet.
@Estacy; Ik heb er niet naar geinformeerd, maar voor thuisgebruik moet het naar mijn idee geen probleem zijn. Het wordt verder ook niet gebruikt voor commerciële doeleinden. (owja, met de lay-out heb ik geen problemen)
@Mixt-Ape; Zo heel veel werk is het ook niet. Het uitsnijden van de plaatjes was ongeveer 6 minuten werk. Het meeste werk komt in het nawerk te zitten. Het plaatsen van de ledjes e.d.
Ik zat me net eens te bedenken... wat zou mooier zijn.
een UV balkje er achter of gewoon blauwe leds...
afwegingen.
UV nadeel: Weinig lichtopbrengst. voordeel: Ook na langere tijd nog steeds rustig aan je ogen.
LED nadeel: door de grote lichtopbrengst kan het erg gaan irriteren. voordeel: veel lichtopbrengst.
Zoals het nu lijkt ga ik waarschijnlijk voor de UV verlichting. Dit accentueert de lamp mooi, en is ook na langere tijd draaien niet vervelend aan je ogen.
Poster: Tomazos maar hoe heb je in 1e instantie dat zo mooi uitgesneden in het ijzer??
Als de eerste foto bedoeld... Dat is geen metaal. Het is een proefstukje uit hardboard zodat ik kan zien hoe het uiteindelijke resultaat wordt. Heb eerst een tekening op de computer gemaakt en vervolgens uitgesneden met een waterjet.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.