Beste Dj's Afgelopen weken in de vrije tijd een track gemaakt met 2 vrienden, voor de eerste keer dus hou daar rekening mee haha Meningen graag http://www.youtube.com/watch?v=WistjS-WUfo
What do you think about [T] Eerste Productie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Klinkt wel leuk, zelf zou ik een andere snare kiezen, vind deze een beetje te soft. De kick in het tweede gedeelte mag wel iets aan gebeuren. Hij punched niet genoeg ofzo.
Poster: tairip Klinkt wel leuk, zelf zou ik een andere snare kiezen, vind deze een beetje te soft. De kick in het tweede gedeelte mag wel iets aan gebeuren. Hij punched niet genoeg ofzo.
Sluit ik me bij aan. De melodie heeft wel wat van Overload, klinkt niet slecht voor de 1e keer!
No new postings for 6.029 days. Post CommentThat would be 201 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.