Het weer wordt weer beter en de winter verdwijnt. Met andere worden de zomer staat weer voor de deur. Dat betekent weer dat sportvernigingen weekendjes weg gaan om te feesten. Ook zullen in de toeristische plaatsen weer meer mensen van buiten af verblijven. 1 van deze plaatsen is Zandvoort aan zee, waar ik zelf ook draai.
Ik ben zelf goed bekend met veel muziek soorten, maar met een totaal niet. Dit zijn namelijk de Nederlands talige nummers die in het oosten en zuiden van Nederland het erg goed doen in de kroegen. Daarom vraag ik aan jullie die mischien wel bekend zijn met dit soort muziek of jullie een paar van deze nummers kunnen posten.
Ook Duits talige platen die het in Duitsland goed doen zijn van harte welkom.
Om te beginnen zal ik zelf wat nummertjes posten welke ik draai als ik te maken heb met dit soort toersiten.
= Nick en Simon - De Soldaat (Dj Arnoud Remix) = Frans Duits - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag = De Dikdakkers - Cowboys en Indianen
www.soundcloud.com/ten-hooven
What do you think about Het gezellige platen topic ??
Kijk es aan:P ik draai best vaak in het oosten/zuiden in kroegen nl-talige nummers. Aantal liedjes:
Frans Duits - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag (zei je al, maar doet et heel goed) Frank van Etten - Leef als een zigeuner Stef Ekkel - Woonboot << Dj goldfinger heeft er een coole remix van voor wat meer pit Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen - Viva Hollandia - Koster - Laat de boel maar lekker waaien Jannes - Meisjes van den nacht. Andre Hazes - Bloed Zweet en Tranen Havenzangers - Trouw niet voor je 40 bent. - Ik ben met jou niet getrouwd Johnny Jordaan medley << heb geen idee wat de originele naam is :P
Meestal is Marco Borsato af te raden in de kroegies. Edit: De Dikdakkers - Cowboys en Indianen is meer carnaval-muziek toch? Zeg maar als je dat ook nog nodig hebt.
User edit by TheHunter on 21-03-2009 @ 19:04:01 (44%)
Die van van Etten, Jannes en de Havenzangers kende ik nog niet, dus die ga ik ff aanschaffen.
Uhm die cowboys en indianen doen het goed bij de toeristen uit het zuiden en oosten, dus alles wat er op lijkt en goed werkt is van harte welkom.
Dankjewel.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.