Dj Resource doet het niet (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 20-08-2005 00:17
Dj Resource doet het vaker bij mij niet voor ongeveer 5 minuten en dan weer wel.
Hebben jullie dit ook of ligt het gewoon aan mijn pc?

What do you think about Dj Resource doet het niet ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 13-01-2007 17:28
Idd.... hij kan gewoon geen connectie maken. Heb ik zo'n beetje dagelijks wel met djresource. Maar een paar min later werkt t gewoon weer.
Ft    posted on 13-01-2007 21:18
Ik heb het alleen 's avonds de laatste tijd wat vaker... overdag nooit last van...
Wout-r    posted on 13-01-2007 21:42
Poster: PatrickBeuken
Idd.... hij kan gewoon geen connectie maken. Heb ik zo'n beetje dagelijks wel met djresource. Maar een paar min later werkt t gewoon weer.

Inderdaad! Dat heb ik dus ook, naar een paar min. doet ie het meestal weer. Ik dacht eerst dat het aan mijn pc oid. lag...
HouseArrest    posted on 13-01-2007 22:30
Heel erg toevallig is dat mij mij ook het geval!
En idd, dat is maar een paar minuten, daarna refreshen en dan doet de site het weer.
sjefkuh    posted on 13-01-2007 22:44
bij mij ook,, het duurt soms wel wat langer als een paarminuten hier.
Reind    posted on 14-01-2007 00:48
Ik weet niet of men de site op een eigen server heeft staan maar het kan zijn dat er een limiet op de connecties zit, op zulke momenten zit de lijn even vol en moet je even wachten.

Dat zou een oorzaak kunnen zijn, of dat ook daadwerkelijk zo is weten wim en lead alleen ben ik bang Winking my eye
PatrickBeuken    posted on 14-01-2007 03:11
T sucks, iig :P Als ik iets wil posten of een topic wil bekijken en ik moet 10x refreshen, dan heb ik geen zin meer om het een 11e keer te proberen...
DJMixing    posted on 14-01-2007 12:08
Poster: PatrickBeuken
T sucks, iig :P Als ik iets wil posten of een topic wil bekijken en ik moet 10x refreshen, dan heb ik geen zin meer om het een 11e keer te proberen...

True, ik heb het probleem trouwens ook. Voordat ik deze post kon doen mocht ik eventjes 5 à 10 minuten wachten totdat ik erop kon.
Lead    posted on 14-01-2007 12:13
We hebben geen idee wat er aan de hand is. Ik neem snel contact op met onze provider. Dit lijkt echt iets aan op de server te zijn en niet iets waar we nu snel iets aan kunnen doen.
Let the BASS be louder
Vibemaster-D    posted on 14-01-2007 12:31
Lead ik weet niet hoe het bij de anderen is maar bij mij doet www.djresource.eu het 8/10 x niet maar www.djresource.nl wel alleen die redirect dan gelijk zodra je een topic porbeert te opnen naar .eu dus ik weet niet hoe dat bij de rest is.

DaDragon    posted on 14-01-2007 13:46
ja inderdaad. is de afgelopen paar dagen al een aantal keer dat hij "onbereikbaar" is.

Het is vooral in de avond/nacht uren. Na vele malen refreshen komt ie naar voren toe. Maar alles is dan wel enorm traag..

Ft    posted on 14-01-2007 14:02
Poster: dennisv
Lead ik weet niet hoe het bij de anderen is maar bij mij doet www.djresource.eu het 8/10 x niet maar www.djresource.nl wel alleen die redirect dan gelijk zodra je een topic porbeert te opnen naar .eu dus ik weet niet hoe dat bij de rest is.

Hoe bedoel je dit? Bij mij redirect hij meteen naar .eu waardoor deze manier ook niet werkt zo gauw .eu er uit ligt. Blijft hij bij jou wel even op .nl staan dan?
Zou wel vaag zijn...
Lead    posted on 14-01-2007 14:15
.nl wordt geforward, dus daar zou je niets moeten kunnen bekijken. Dit wordt herschreven naar .eu.
Let the BASS be louder
jelektronic    posted on 14-01-2007 20:53
bij mij is dit al een hele tijd aan de hand maar ik heb het gevoel dat het steeds erger wordt
ik dacht namelijk eerst dat het kwam door werken van telenet hier in de buurt maar blijkbaar het iedereen er last van.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

349 Users online: 196 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 75.491
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.528