Feest in Amsterdam.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

unspecified    posted on 20-03-2009 15:51
hallo.

Ik heb een vraag.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met feestjes draaien heb namelijk pas een keer gedraaid en dat was voor 196 kinderen.
ik vraag me dus af of er iemand een disco weet in de buurt van amstelveen/ amsterdam waar ze een dj nodig hebben.

Als dat niet lukt zou ik het ook fijn vinden als ik eens een keer met iemand mee kan draaien ergens.

alvast bedankt.

intresse?

e-mail <mail>milanosie@live.nl</mail>

dankje:D
Mod edit by Jorrit on 20-03-2009 21:07 (9%)

What do you think about Feest in Amsterdam. ??

Vote :   

tom-j    posted on 20-03-2009 16:06
leuk dat je al eens op zoon feest hebt gedraaid!
ervaring komt met de tijd! alleen op jouw leeftijd (mijne trouwens ookUnhappy) zul je nog geen (echt grote)  clubs vinden die jou als DJ willen! de meeste doen dat pas vanaf 16 jaar!
unspecified    posted on 20-03-2009 16:08
hoeft niet groot te zijn:P
verjaardagsfeest is al goed:P
maar dan krijg ik teminste meer ervaring dan alleen voor het vogeltje bij mijn slaapkamer raam te draaien, snapje?

:P
tom-j    posted on 20-03-2009 16:09
Poster: milanium
hoeft niet groot te zijn:P
verjaardagsfeest is al goed:P
maar dan krijg ik teminste meer ervaring dan alleen voor het vogeltje bij mijn slaapkamer raam te draaien, snapje?

:P

ja snap ik! gewoon even rond vragen! de meeste connecties krijg je door gewoon eens op een klein kinder feestje te draaien, die ouders raden jou dan weer aan bij andere enz.
Ashley    posted on 20-03-2009 16:13